Mythica
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aireolia

Ga naar beneden 
+5
Lisora
Faolan
Aurora
Inanna
Tsukiko
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 1:28 am

-Cyan-

"Een edelman is te opvallend, en zover ik weet juist de klasse waar de rebellen iets tegen hebben. Niet dat ik zoveel van ze weet, maar je hoort nu eenmaal wel eens wat," antwoordde Cyan. "En om mijn woorden even te specificeren," ging ze verder terwijl ze voor hem uit liep naar haar kamer. "We hebben niet veel bijzonders vóór mannen. Ook geen hoofdbedekking dus." Op het moment dat ze haar kamerdeur opende en zicht kreeg op haar kledingkast kreeg ze ineens een idee. "Maar misschien...Nee, dat zou niet werken. Zo'n goede acteur zul je nooit worden denk ik..." Ze trok hem mee naar binnen terwijl ze hem plagend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 4:25 pm

Arion

'Wat? Hoe bedoel je, een goede acteur?' Hij keek met grote achterdocht naar Cyans keldingkast. 'Als er een narrenpak in zit vil ik je. Ik heb een hekel aan narren en straatartiesten.' Hij trok zijn versleten jas uit en hing hem netjes over een stoel.
'Moest je vanmiddag en vannacht trouwens niet werken van Floretta?' Nauwelijks was hij uitgesproken, of er werd op de deur geklopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 4:57 pm

Riven fronste toen de jongen even voor hem beschreef hoe hij neer was gekomen, hij betwijvelde of hij er zo geweldig uit zou zien na de val die hij had gemaakt. "Kun je me je naam vertellen?" zei de arts toen die voor hem hurkte. Hij keek hem aan. "Ray" loog hij. Hij was immers een gevange maar niet stom ze hoefde niet te weten wie hij was, als het aan hem lag was hij immers zo weer weg. Alowel, waar hij dan heen zou gaan wist hij nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 5:14 pm

Genezer van The Axis II

"Oke Ray." De genezer knikte. "Na het commentaar van je vriend hier."
"Ben zijn vriend niet." Stan leunde tegen de tralies aan, af en toe blikte hij naar de deur om te zien of deze al open ging.
"Ok." De genezer keek even en ging verder."Aangezien hij heeft gezegd dat je een klap op je hoofd hebt gehad ga ik even aan je hoofd voelen."
De genezer begon op het hoofd van Ray te duwen om te kijken of hij een pijnlijke blek bult of bloeding kon bespeuren. "Voel je je misselijk ofzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 5:19 pm

Riven fronste maar liet de genezer maar, hij moest eens wat proberen. hij voelde even en merkte dat de mannen hier niet eens hun best hadden gedaan zijn wapens te controleren aangezien alles wat hij had er nog was. "Ik voel me prima." ANtwoorde hij kalm alsof hij heel meegaand was. alsof hij hen hier zou vertrouwen iets te doen. hij was een gevangene alsof ze hun best zouden doen die te verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 6:14 pm

Stan

Stan zag hoe de man knikte naar 'Ray'. "Dat word enkel een dikke bult denk ik."
De man keerde zich naar Stan. "En bij jou?"
Stan keek van de man naar zijn been. "Een vermoedelijke breuk van het kuitbeen. Of een scheur en een gekneusd middenvoetsbeentje. Verder niets mis."
De genezer keek verwonderd naar Stan. "Mag ik even kijken?"
Stan haalde zijn schouders op. "Een tweede mening zou handig zijn."
"Als je even wilt gaan zitten." Stan liet zich weer bij de tralies naar beneden zakken en trok zijn broekspijp op. De man trok en duwde wat met zijn been en voet en drukte hier en daar er op.Stan beet op zijn tanden en sloeg zo af en toe een kreet van pijn. Het begon allemaal al flink blauw te worden.
"Ehm ja, ik vermoed dat je gelijk hebt. Ik zal even afwachten wat de kapitein met je wil en je dan zo nodig ondersteuning geven voor dat been."
Stan haalde zijn schouders op. "Prima. Ik hoop dat ze opschiet."


Laatst aangepast door Tsukiko op do feb 16, 2012 9:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 8:10 pm

-Tobias-

"Gaat het wel?" vroeg Tobias voorzichtig de verandering in haar houding was subtiel, maar toch te zien. "Het spijt me." Hij wist niet waarom hij het precies zei, maar het voelde als het juiste op dat moment. "Het klinkt misschien stom, maar je kunt me echt vertrouwen. Als je iets kwijt wil, vertel het dan." Hij keek haar aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 8:29 pm

Riven wreef over zijn achterhoofd, dat zou vast wel mee vallen. hij had een harde kop dus dat moest vast wel goedkomen. hij zag hoe de genezer naar Stan liep en vervolgens dus weer de cel uit. Hij zuchtte en keek de ruimte rond. die deur openen zou niet veel moeite zijn met zijn wapens. alleen wat hij daarna zou moeten dat was wat hij moest uitzoeken.

"Gaat het wel?" vroeg Tobias Aaricia knikte slechts terwijl ze door bleef werken. "Het spijt me." hoorde ze hem toen zeggen. ze was verbaasd dat nu zo te horen en stopte even. "Het klinkt misschien stom, maar je kunt me echt vertrouwen. Als je iets kwijt wil, vertel het dan." iets kwijt willen? wat zou ze moeten zeggen dan? huilend in zijn armen vallen en zeggen dat ze hem miste? er viel niet veel aan te zeggen hij was dood en wat deed je er aan. ze keek naar de grond. ze wist dat, ondanks haar groe gedachten, ze er niet zo simpel over dacht. maar ze wist niet goed hoe het te verwoorden. "het is gewoon.." begon ze toen toch. "Als het nu een moordenaar was geweest.. een huurling, een staatsvijand ,een van jullie dan.. dan had ik het nog kunnen begrijpen waarom maar.." ze klemde de borstel in haar handen. "Het was een vriend iemand die we vertrouwde.." ze keek naar de vloer die ze net had geschrobt. "Hoe moet je nu weten wie er te vertrouwen is als een vriend je van het leven beroofd?..." het was eigenlijk voor het eerst dat ze er over sprak en ergens luchtte het wel op hoewel het tegen een rebel was dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 9:13 pm

-Cyan-

"De beste actrices in de stad vind je bij Florretta," antwoordde Cyan, zijn laatste vraag negerend. "Je moet mannen nu eenmaal kunnen overtuigen dat je alles wat ze doen geweldig vind...Hoort bij het vak zal ik zo maar zeggen." Terwijl ze dit zei was ze opgestaan om naar de deur te lopen, al had ze maar weinig zin het te openen en te zien wie er aangeklopt had. "Het zou dus ook een goede les voor je kunnen zijn als je je als heel iets anders voordoet, maar ik vraag me af hoever je daarin kan gaan...Dat komt later wel."
Cyan opende de deur en voor ze de kans kreeg om te zien wie er was, was Rada al naar binnen gestapt.
"Oh dus dit is je leerling," zei Rada, Arion daarbij uitgebreid bekijkend. "Ik vroeg me al wie het zou zijn..."
"Als dat alles is, wil je dan weer gaan?" vroeg Cyan, met moeite kon ze haar ergernis verhullen.
"Maar dat was niet alles, lieverd, ik heb Floretta aangeboden de lessen een nachtje van je over te nemen, je klanten vragen naar je." Het deed Cyan goed te weten dat er naar haar gevraagd werd, maar om die reden Rada de vrije hand met Arion te geven? Nee, dat zit er niet in.
"Ik kan het prima zelf af, dank je."
"Weet je dat zeker? Het is pas je eerste leerling he? Ik heb genoeg ervaring ermee, misschien zal het juist goed zijn..."
"Houd je liever bezig met je eigen leerlingen, ik weet wat ik doe. Nou tot ziens."
Rada bleef echter gewoon staan, de duidelijke hint van Cyan negerend.
"Weet je, misschien moeten we het hem maar vragen," besloot Rada, ze keek Arion vragend aan. "Wat denk jij ervan?"

---

-Tobias-

"Weet je, het is wel schoon genoeg nu," zei Tobias. "Als je wil kunnen we misschien terug gaan naar de hut..." Hij had het vermoeden dat ze wel behoefte had aan wat privacy, maar wist het niet zeker. "Wij zouden hem nooit vermoord hebben," zei Tobias toen. "We zagen een toekomst in hem die we in jouw vader niet zien." Hij bleef even stil. "Je hebt wel gelijk, je weet nooit wie er te vertrouwen is..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 10:04 pm

Stan

Stan wachtte geduldig tot de 'genezer' vertrokken was en keerde zich daarna tot 'Ray.'
"Dus Ray." Hij legde iets te veel nadruk op de naam, waardoor het een sarcastische bijklank kreeg. "Waarom was het nodig mijn schip te crashen op de manier dat je het deed?" Stan had de ogen van de jongen zien rondkijken. Hij was duidelijk benauwder over hun huidige situatie dan Stan zelf was. Hij baalde meer van zijn been en zijn schip die nu waarschijnlijk in stukken overboord werd gegooid of als brandhout werd gebruikt. Stan was erger in de problemen geweest als de wachters van de koning hem hadden gepakt. Dit was gewoon een kwestie van goed lullen en hij zou goed behandeld worden en waarschijnlijk nog netjes op het Strider schip afgezet worden ook nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 11:29 pm

Arion

Hij volgde het gesprek tussen Cyan en Rada met groeiende belangstelling en kon het niet laten om heel eventjes iets van warmte te voelen toen Cyan Rada zei op te zouten. Maar het feit dat Rada hem als haar leerling wilde... Pff. Hij werd al moe bij het idee. Hij keek naar Cyan. Haar zo te zien staan bracht al meer bij hem teweeg dan Rada op een hele nacht voor elkaar zou krijgen. Hij zag dat Rada hem glimlachend aankeek, dat ze naar hem knipoogde. Oh Goden, ze bloosde zelfs. Arion keek aarzelend van haar naar Cyan.
'Uhm, wel, ik denk niet dat ik in de positie verkeer om hierover te beslissen,' zei hij voorzichtig. 'Maar Cyan heeft me al een paar lessen succesvol bijgebracht, dussehm...'
Rada wrong zich langs Cyan de kamer in en liep heupwiegend op hem af. Hij bleef staan waar hij stond en verroerde zich niet toen ze haar hand op zijn borstkas legde.
'Cyan geeft niets om mensen, Arion. Ze kan je onmogelijk leren hoe je...lief moet zijn tegen je toekomstige klanten. Ik wel. Ik kan heel lief voor je zijn en je toch uitstekend les geven.' Ze bracht haar lippen naar zijn oor. 'Ik hoopte stiekem al dat ik je weer terug zou zien na gisteren. Ik wist alleen niet dat je zo ver zou gaan dat je mijn collega zou worden.' Rada glimlachte liefdevol naar hem en keek toen even om naar Cyan. 'Lieverd, deze jongen is helemaal jouw type niet. En Meneer Brachard heeft naar je gevraagd. Denk aan alle centjes die je binnen kunt halen op één nacht met hem.' Ze glimlachte. 'Zal ik je maar niet gewoon al het werk uit handen nemen? Ik mag hem wel.' Ze keek hem in de ogen. 'Je bent precies wat ik in een man waardeer, knul. Hoffelijk, geduldig, en erg mannelijk, met de juiste motivatie.' Ze gluurde even naar beneden en Arion voelde zich bekeken. En beroerd. Blozend van schaamte ontweek hij Cyans blik. Hij durfde niets te zeggen, uit angst een van beide dames erg te ontstemmen. Daarom keek hij Cyan maar aan met zijn meest smekende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyza feb 04, 2012 11:46 pm

-Cyan-

Het zou haar niet gebeuren dat Rada dit van haar overnam. Vooral niet na de opmerking dat ze niet het juiste bij zou kunnen brengen.
"Ga jij dan lekker meneer Brachard vermaken, verdien je tenminste een keer iets. Of wacht, nee dat gaat niet...Hij valt buiten je klasse, of niet soms?" Cyan kon het niet laten Rada te wijzen op haar positie. Vooral niet nu ze zo met Arion omging. Hij was háár leerling, niet van Rada. "Als je nu zo aardig zou willen zijn om te gaan, zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik vraag het geen derde keer."
Cyan zag dat Rada getroffen was door haar opmerking, het was misschien ook de reden dat ze nu wel vertrok. Nadat Cyan de deur achter Rada weer gesloten en vergrendeld had, draaide ze zich om naar Arion.
"Waag het me te zeggen dat je er ook maar één seconde aan dacht met haar mee te gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 12:30 am

Arion

Hij hief afwerend zijn handen naar haar op, en probeerde een lach in te houden toen hij haar kwade blik zag.
'Hou je in, Cyan, ik sta aan jouw kant.' Hij probeerde onschuldig te kijken. 'Ik dacht er helemaal niet aan om met haar mee te gaan hoor, Cy. Wat zou ze me tenslotte te bieden kunnen hebben wat ik niet al lang van haar "geleerd" heb?' zei hij, doelend op zijn eerdere bezoek aan het bordeel. Hij glimlachte even en er sloop iets duivels in zijn blik. 'Ik heb bovendien mijn slaap hard nodig, en bij jou weet ik gewoon dat ik aan voldoende nachtrust kom. Je hebt immers net zoveel zin in die stomme lessen als ik en doet er ook geen moeite voor. Op dat punt..' Hij keek even bedachtzaam, 'Heeft ze dan misschien wel weer gelijk. Zij zou me ongetwijfeld bijbrengen hoe ik het een vrouw naar de zin kon maken.' Hij ging rustig op een stoel zitten. 'Waarom deed je dus zo onaardig tegen haar? Je zei zelf dat je me nit had meegenomen als het even kon. Ik had dus gedacht dat je me wel graag aan een ander zu meegeven zodra je de kans kreeg.' Hij keek haar nauwlettend aan. Zou ze echt...iets voor hem voelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 12:36 am

-Cyan-

"Dat wicht probeert constant alles van me af te pakken, mijn status, mijn klanten...Mooi niet dat zij er met míjn leerling vandoor gaat," antwoordde Cyan koeltjes. "Oh en zoals ik eerder al zei...De lessen gaan wat versneld worden, dus vandaag zul je niet veel slaap krijgen. Althans, afhankelijk van hoe snel je het oppikt." Ze liep langzaam op hem af. "Hoe beter je je best doet, hoe sneller jij je slaap kunt krijgen. Vandaag is het tijd je wat massagetechnieken bij te brengen..." zei ze, terwijl ze hem achterover op bed duwde. "Dus wees eens een lieve jongen en draai je om." Ze ging naast hem zitten en wachtte tot hij deed wat ze hem vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 12:43 am

Arion

Hij was even van zijn stoel opgestaan met de bedoeling een glas water te pakken, maar voor hij het wist werd hij bij zijn vestje gepakt en op bed geduwd. Haar bed. Hij keek haar verbaasd aan. 'Zeg, gaat het altijd zo lopen tussen ons? Wat vriendelijkheid kan geen kwaad hoor,' zei hij ietwat beledigd. 'Ik ben geen voorwerp.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 1:04 am

-Cyan-

"Natuurlijk niet, het spijt me..." antwoordde Cyan voorzichtig, terwijl ze met de rug van haar hand over zijn wang streek. "Maar ik beloof je dat ik heel vriendelijk ga zijn als jij netjes op je buik gaat liggen." Haar handen gleden langzaam langs zijn zij naar beneden. "Of het moet zijn dat je dat écht niet wilt..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 1:19 am

Arion

'D...dat zei ik niet...' antwoordde hij ietwat schor. 'Ik bedoel...ik wil je niet langer belasten dan nodig is zolang ik je leerling moet zijn.' Hoe eerder ze immers alle makkelijke aspecten van haar beroep aan hem had uitgelegd... Vol verlangen keek hij naar haar op, voor hij zich maar even omdraaide om zijn gedachten niet al te duidelijk te laten blijken. Ze was zo mooi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 1:35 am

-Cyan-

"Maak je maar geen zorgen hoor," antwoordde ze, "geniet liever." Cyan ging naast hem op het bed zitten. "Masseren is op zich heel simpel. Om te beginnen, je hebt twee handen, dus gebruik ze allebei." Gelijk hierna zette ze haar beide handen op zijn schouders. "Het is een kwestie van een beetje druk uitoefenen, maar geregeld afwisselen door wat minder is wel zo prettig." Bij alles wat ze zei demonstreerde ze het door het ook te doen. "Sommigen werken graag symmetrisch, anderen totaal niet, sommigen vinden het een doodzonde het contact te verliezen...Uiteindelijk blijft het een kwestie van improvisatie. En het belangrijkste, een simpele massage stelt je in staat de gevoelige plekken van je klant te leren kennen en daar kun je later dan handig gebruik van maken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 1:55 am

Arion

Hij probeerde alle informatie in te drinken, hoewel hij zich al snel voelde verliezen in het weldadig gevoel van haar handen op zijn huid. Het directe contact wakkerde zijn vergeefse verlangens naar haar weer aan. Hij vervloekte zichzelf erom dat hij zijn gevoelens niet gewoon uit het raam kon gooien, ze te pletter zien vallen, ze met benzine laten overgieten en in vlammen op zien gaan. Hij kreunde zacht toen ze langs zijn ruggengraat streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 2:04 am

-Cyan-

Ze glimlachte even toen ze merkte wat voor effect haar handelingen op hem hadden. Zie je wel, er is niets mis met je. Laat die koning maar voor wat hij is, die heeft geen weet van wat hij liet schieten.
Na een tijdje doorbrak ze de stilte weer door te gaan spreken. "Maar natuurlijk leer je zo niet veel meer dan de theorie, is het niet?" Cyan haalde haar handen van zijn rug en ging verder met wat ze zei: "Het is de bedoeling dat je ook de praktijk in je vingers krijgt, dus..." Ze trok haar jurk uit en ging zelf op haar buik op het bed liggen. "Laat maar eens zien wat je kan. Of beter gezegd, voelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 1:14 pm

Arion

Hij keek haar verbaasd aan. Ze was naast hem op het bed gaan liggen, haast naakt. Slechts een van die rare korte broekjes van haar bedekte het meest noodzakelijke. Hij moest zich enorm inhouden om haar niet te kussen. Haar gezicht was zo dicht bij het zijne nu... Ergens hoopte hij gewoon dat ze het hem vanavond nog eens toe zou staan.
'Ik eh...ja, natuurlijk Cyan.' Hij ging vlug overeind zitten en legde zijn handen op haar rug. Goed...wat had zij ook alweer gedaan? Aarzelend begon hij symetrische patronen over haar schouderbladen te trekken met zijn vingertoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 1:21 pm

-Cyan-

"Je mag heus wel wat meer druk zetten," zei Cyan, "al heb je geen idee wat je doet, doe dan tenminste alsof je dat hebt." Ze keek even over haar schouder naar hem en glimlachte. Hij was niet zo slecht bezig, maar ze wist dat ze moest oppassen niet te erg te ontspannen. Ze was immers nog steeds les aan het geven. "En probeer je niet te veel op een en hetzelfde gebied te concentreren."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 2:01 pm

Arion

'Nee, Cyan.' Hij probeerde niet al te teleurgesteld te klinken en begon wat meer druk te zetten terwijl hij cirkelende bewegingen maakte over het midden van haar rug. 'Is het zo beter?' Hij stopte even met de stevige massage en streelde haar zij. Dat voelde veel prettiger aan, vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 2:52 pm

-Cyan-

"Prima, beter al." Ze genoot, maar vond het niet slim dat letterlijk te zeggen, hij moest immers niet te zeker gaan worden. "Oefening baart kunst, dat is nu eenmaal wat ze zeggen." Cyan liet hem rustig doorgaan, benieuwd wat hij verder nog allemaal zou doen, het strelen in haar zij was een verrassing geweest, maar wel een zeer prettige.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Emptyzo feb 05, 2012 4:52 pm

Arion

'Cyan, kun je me misschien zeggen wat ik nog verkeerd doe?' vroeg Arion hoopvol. Hij ging intussen wel door met allerlei dingen proberen die in hem opkwamen, maar zij liet niet blijken wat ze nu eigenlijk goed vond. Op deze manier, dacht hij nors, kwam hij nooit aan zijn nachtrust toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aireolia - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aireolia
Terug naar boven 
Pagina 19 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aireolia: NPC
» Aireolia: Informatie
» Aireolia: Personages

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: