Mythica
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aireolia

Ga naar beneden 
+5
Lisora
Faolan
Aurora
Inanna
Tsukiko
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
AuteurBericht
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptywo maa 14, 2012 10:44 pm

Arion

Hij haastte zich naar de hoek van de kamer die Cyan had aangewezen, op de vlucht snel zijn vale bruine jurk meegrissend. De twee appels die hij de vorige dag had gebruikt lagen onschuldig op de vloer bij het bed. Stik. Hij kon ze straks nog wel halen, dacht hij. Momenteel was het belangrijker om niet opgemerkt te worden.
'Een momentje Cyan, ik ben bijna klaar!' zei hij met de schrille stem die hij gebruikte als Arianne. Nu het drankje daarvoor echter wat van zijn werking had verloren tijdens de nacht, klonk het verdacht schor. Hij besloot het in zijn voordeel te gebruiken door te hoesten. 'Hè, vervloekte tocht ook..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptywo maa 14, 2012 10:58 pm

-Cyan-

'Oh, dan sluit ik de deur wel weer,' antwoordde de vrouw. 'Ik zie jullie zo wel op het dek.' Ze sloot de deur achter zich.
Cyan draaide zich weer om naar Arion. 'In het vervolg moeten we misschien maar iets eerder opstaan.' Ondertussen zette ze het blad opzij en liep ze naar hun hoopje spullen toe om de make-up tevoorschijn te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptydo maa 15, 2012 8:48 pm

Toen Aaricia klaar was met het ontbijt bleef ze eerst even zitten waarna ze uiteindelijk toch naar de deur liep. Ze nam het bord mee om die terug te brengen naar de keuken toe. Nadat ze de spullen terug had gegeven liep ze weer over het dek. ze had haar haar toch maar weer in een staart gedaan zodat het niet in de weg zat al was het een vrij losse staart voor haar doen. Ze hield haar handen als een kommetje elegant voor haar buik toen ze liep en ze keek over de rand van het schip voor zich uit. ze genoot van het uitzicht en besloot er dan ook even bij stil te staan om er van te genieten. Ze nam plaats op één van de dozen die daar stond en voelde de wind langs haar gezicht strijken. Hoewel Kyle haar had verteld dat Tobias een echte flirt was met vrijwel elke vrouw had ze hem toch niet helemaal uit haar hoofd kunnen zetten, ze voelde nog steeds de kriebels in haar maag als z eterug dacht aan de vorige avond. Ze wendde haar blik enkele tellen naar haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyvr maa 16, 2012 10:53 pm

Arion

Hij kreunde hartgrondig. 'Moet dat nou echt, die troep?' mopperde hij, al wist hij van tevoren al wat het antwoord zou zijn. Hij nam gelaten maar weer plaats op het bed en liet Cyan haar gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyvr maa 16, 2012 11:19 pm

-Cyan-

'Zo,' zei ze, toen ze klaar was. 'De lippenstift kom zo nog, eerst even eten.' Cyan pakte zelf een broodje van het blad en gaf er ook een aan Arion. 'Zo erg is dat spul ook niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 17, 2012 2:01 pm

Arion

'Buh,' antwoordde hij slechts. Hij baalde van de kleverige troep op zijn gezicht. Gelukkig had Cyan niet weer dat verschrikkelijke plukding tevoorschijn gehaald voor zijn wenkbrauwen. Hij had er een gezonde angst voor gewikkeld in de paar keer dat ze de haren er bij hem uit hadden getrokken.
'Dankje,' zei hij toen, iets vrolijker, toen ze hem een broodje gaf. Hij zette gretig zijn tanden in het zachte brood. Hmm, het was belegd! Met boter en kaas nog wel.
'Weet je, een ding moeten we ze nageven,' zei hij vrolijk. 'Ze geven ons uitstekend te eten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyma maa 19, 2012 10:19 pm

-Cyan-

'Kom op aan het werk jullie twee, dit is geen pleziervaart,' beval dezelfde vrouw die hen hun ontbijt had gebracht. Toen Cyan net zo besluiteloos bleef staan als ze eerder had gedaan, verwonderd om de bedrijvigheid op het dek, ging de vrouw verder. 'Jij, ga de touwen controleren met hem en jij, ga het dek schrobben ofzo.' Voor Cyan kon protesteren werd er al een emmer sop in haar handen geduwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptydi maa 20, 2012 9:47 pm

Arion

Opgelucht begaf hij zich naar de touwen. Mooi! Hij kreeg zo des te beter de kans om de technologie van het schip te bestuderen. met een beetje geluk zouden ze hem nog het ruim in sturen. Hij wilde de motoren, wapens en zuigers wel eens van dichtbij bekijken. Tenslotte kon het nuttig voor hen uitpakken als ze tijdens het weghalen van de prinses het schip lam konden leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptydi maa 20, 2012 9:57 pm

"Ah daar ben je." zei een vrouw toen.Aaricia keek op. "ga jij ook maar even helpen met het dek schrobben." Aaricia knikte en nam de emmer over. phoe, die dingen werden er ook niet lichter op. Ze was het onderhand gewend om klusjes te moeten doen en ze vond het ook eigenlijk niet erg, natuurlijkw as ze sneller moe, werkte ze veelste verfijnd waardoor ze dingen nooit goed afkreeg of zoals met het schrobben goed schoon kreeg en ze hield het niet lang vol omdat alles snel pijn deed als je nooit iets gewend was, om nog maar te zwijgen over haar zwakke rug. Aaricia keek op en zag een andere vrouw nu ook met een emmer staan. Ze glimlachte vriendelijk, Ze was vrij goed in het onthouden van mensen en ze wist zeker dat ze haar nog nooit eerder gezien had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptydi maa 20, 2012 10:30 pm

-Cyan-

Cyan zag een blond meisje naar haar glimlachen en glimlachte even terug. Niet dat ze zo vrolijk was, toch zag ze geen reden om dat aan de rest van de bemanning te laten merken. Met tegenzin begon ze aan haar taak, wetende dat protesten enkel verkeerd uit zouden kunnen pakken. Toch zorgde Cyan ervoor dat ze niet als een of andere sloeber op haar knieën ging zitten, maar met een zekere elegantie, zodat er misschien iemand bij haar zou komen om haar van het werk af te gaan houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptydi maa 20, 2012 11:33 pm

Arion

Vliegensvlug controleerde hij de touwen en begon hij lussen losliggend touw over zijn sterke armen te gooien, om ze tot nette rollen samen te voegen. Snel en efficiënt begaf hij zih naar de volgende set touwen, intussen stiekem de mechaniek bekijkend. Hm, als die katrol daar nu eens wat meer naar links zat, kon hij vastschieten. Dat zou de midenzeilen blokkeren, wat weer een groot deel van de snelheid zou wegnemen... Hij staarde nog naar de katrol, toen er naast hem een stem klonk. Hij verstijfde meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptydi maa 20, 2012 11:40 pm

Aaricia keek naar de vrouw, hoewel ze voorheen altijd gezwegen had was ze zich er van bewust geworden dat het tijd werd om te leren spreken wilde ze ooit iets voor het volk kunnen betekenen. met enige moeite tilde ze de emmer iets verder om op gespreks afstand van de vrouw te zijn waarna ze elegant op haar kniën plaats nam om de spons uit het sop te halen. "Hi, ik geloof dat ik je nog niet eerder heb gezien hier." zei ze. aan de ene kant haar best doend om beleefd te zijn aan de andere kant om niet te beleefd te zijn. Ze duwde de spons op de vloer en wreef er over, echt schrobben kon je het immers niet noemen. "Mijn naam is A- Ally" Zei ze. bijna versprak ze zich. het was dan ook voor het eerst dat ze zich voorstelde onder een ander enaam. dat was toch anders dan reageren op een naam die niet van jezelf was. "Ben je al lang op het schip?" vroeg ze toen vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptywo maa 21, 2012 1:08 am

-Cyan-

Doordat het meisje haar ineens aansprak raakte ze de tel kwijt van het aantal mannen dat haar ondertussen bekeken had. Maar ach, dat aantal klopte toch niet helemaal daar ik de vrouwen neit geteld heb.
'Cynthia,' antwoordde ze. 'Aangenaam kennis te maken.' Ze stak haar hand uit naar het meisje. 'Pas een dag, en jij?'

---

-Tobias-

'Zo, dame, nu ontmoeten we elkaar weer,' zei Tobias tegen de mystieke dame die hij de dag ervoor ontmoet had. Hoewel Kyle hem verboden had in de buurt van de prinses te komen, was hem niets gezegd over het hebben van contact met andere vrouwen. En dat kwam hem mooi uit, want met deze dame wilde hij wel wat meer contact hebben. Hij zag hoe grondig ze te werk ging en vroeg zich af tot hoeverre die eigenschap zich zou uiten op andere vlakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptywo maa 21, 2012 5:34 pm

"Van hetzelfde." Ze Aaricia met een vriendelijke glimlach. Toen Cynthia echter haar hand uitstak keek ze eerst , niet begrijpend wat de bedoeling was, naar de hand van Cynthia. Ze was immers gewend op een hoffelijkere manier te groeten dan slechts een hand schudden. Toch reek ze mete nige twijvel haar hand uit naar de vrouw en glimlachte. "Precies een week langer." Antwoorde ze, zich er niet van bewust dat dat kon verraden dat ze wellicht iemand anders was tegen over de verkeerde persoon. Ze keeke ven op toen ze een stem hoorde iets verder op en een blos verscheen op haar wangen toen ze Tobias weer zag staan. echter voelde ze zich tegelijkertijd onzeker doordat ze hem zag bij een andere vrouw. ook iemand die ze niet kende. Ze keek terug naar Cynthia om niet teveel aan Tobias te denken. "Zijn jullie samen gekomen?" vroeg ze toen op vriendelijke nieuwschierige wijze doelend op de dame bij Tobias.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 8:52 pm

Arion

'Ja. Het schip is niet groot genoeg om elkaar lang uit het oog te verliezen, nietwaar?' antwoordde Arion op een zo zoet mogelijke toon, met slechts een kléin vleugje sarcasme. Hoopte hij. 'Deed het nog erg veel pijn gisteren?' Hopelijk had dat joch de hint begrepen. Arion keek de knul ook bewust niet aan. Hem aankijken betekende aandacht geven. Aandacht geven betekende positief nieuws voor de Don Juan daar achter hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 9:33 pm

-Tobias-

Even ging zijn blik naar het blonde meisje dat het dek stond te schrobben. 'Niet echt nee,' antwoordde hij. 'En niets waar ik niet tegen kan.' Hij vroeg zich af waarom de jongedame hem niet aankeek, maar bedacht zich dat ze druk aan het werk was en daar natuurlijk al haar aandacht aan wilde besteden. 'En door jou laat ik me graag slaan...'

---

-Cyan-

Cyan keek naar wie Ally bedoelde en antwoordde een beetje achteloos: 'Ria bedoel je? Ja, die is met mij meegekomen. Ze is mijn nichtje. Maar zo interessant is dat ook weer niet.' Ergens voelde ze een steek van jaloezie toen ze haar zo met die jongen in gesprek zag. Arion bleef háár speeltje. 'Maar je bent hier dus een week terug bij gekomen? Zijn er nog opvallende dingen gebeurd rond die tijd?' Ergens had Cyan het vermoeden Ally als uitstekende informatiebron te kunnen gebruiken. Mogelijk wist het meisje waar ze de prinses konden vinden en dat zou hen al een heel eind op weg helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 9:38 pm

Aaricia knikte maar, zo interessant was ze niet? maar waarom besteede tobias dan.. Nee ze zou er niet meer aan denken. 'Maar je bent hier dus een week terug bij gekomen? Zijn er nog opvallende dingen gebeurd rond die tijd?' vroeg Cynthia toen. Aaricia haalde haar schouders even op. "Niet dat ik me echt kan herinneren." Ja ze was ontvoerd, maar ze was heus niet zo naief dat tegen iedereen te vertellen. zeker niet omdat ze zelf voorlopig ook niet graag weg wou. Toch fronste ze even. "Wat voor opvallende dingen zouden er gebeurd moeten zijn dan?" Ze begreep het niet helemaal goed. Even keek ze naar de vloer om te zien hoe het schrobben ging, al leek het er niet op dat het zo super ging. Toch weerhield haar het er niet van door te schrobben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 9:40 pm

Arion

'Hm. Dat zou je meer geld kosten dan jij kunt opbrengen, jochie.' Arion haalde even arrogant een hand door zijn krullen voor hij die op zijn heup liet rusten. 'Ik ben immers nog maagd, en in de leer bij Cynthia.' Hij keerde zich om naar de jongen. 'Tenslotte ben jij niet meer dan...' Hij brak zijn zin af, met stomheid geslagen. 'Tóbias?' vroeg hij ongelovig. 'Wat in de naam van de Goden en de Hel doe jij hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 9:54 pm

-Tobias-

'Je kent me?' vroeg hij verbaasd, koortsachtig nadenkend waar hij haar ontmoet kon hebben. 'Van welke stad kom je dan? Florada toch niet? Nee, dat was Anna...' Hij probeerde verder na te denken. 'Romena? Nee dat was Rosena...Aliade was Fiona...' Tot zijn ergernis kon hij haar niet herinneren en hij wist dat het niet goed zou zijn voor zijn kansen bij haar.

---

-Cyan-

'Ik heb gehoord dat er rond die tijd meer mensen bij zijn gekomen, al dan niet vrijwillig,' antwoordde Cyan. 'Maar als je er niets van weet, dan zal mijn informatie wel verkeerd zijn.' Of ze zijn hier niet zo open over dat soort dingen. Cyan zag hoe haar opdrachtgever naar haar keek en ging snel verder met doen alsof ze serieus aan het schrobben was. 'Mocht je wat interessants horen over gebeurtenissen van ongeveer een week geleden, wil je me er dan over vertellen? Een vriend' Soort van. 'Is op zoek naar een zeker iemand en er is me gezegd dat ik haar hier zou kunnen vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 10:00 pm

Aaricia voelde zich nerveus worden, niet vrijwillige nieuwkomers? Ze slikte en stopte even met schrobben waarna ze zichzelf weer hervatte en door poetste. Al was het wel aan haar te zien dat het haar ergens iets nerveus maakte. Ze kende geen Cynthia toch? nee, nee het moest vast over iemand anders gaan. "Oh," ANtwoorde snel dacht ze na. EN om niet te laten merken hoe zenuwachtig ze was keek ze naar haar borstel waarmee ze poetste. "Wat voor iemand zoek je dan? dan kan ik er op letten, voor het geval ik iets zie." Zei ze waarna ze glimlachte, maar opkeken deed ze nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 10:10 pm

-Cyan-

'Een zekere dame, maar meer weet ik er ook niet van,' antwoordde Cyan. 'Helaas heb ik haar nooit persoonlijk ontmoet. Maar ik verwacht dat het wel gelijk duidelijk is dat ze anders is dan iedereen hier als je haar ziet. Ze schijnt manieren te hebben.' Cyan zag de vrouw weer kijken. 'Maar dat komt een andere keer wel, we zullen nu moeten schrobben.' Cyan draaide zich resoluut om, om duidelijk te maken dat t gesprek voorbij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyza maa 24, 2012 10:14 pm

Aaricia slikte opnieuw, manieren? anders? zou het dan toch? Voorzichtig keek ze op maar ze zag dat Cynthia nu haar rug naar haar had toegekeerd. Ze voelde zich zenuwachtig worden. Maar nee dit hoefde niets te betekenen nog toch? Immers waren er heus wel meer meisjes met manieren, ook op andere schepen en ze wisten niet dat dit de rebellen waren toch?Ze omklemde de borstel om door te poetsen al merkte ze ook dat dit weinige werk nu al zijn tol begon te eisen. Ze was er totaal niet op gebouwd al wilde ze ook niemand teleur stellen waardoor ze toch doorpoetste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyma maa 26, 2012 3:30 pm

Arion

Zijn verbazing veranderde al snel in woede met elke naam die Tobias opnoemde.
'Ik kom natuurlijk van dezelfde stad als jij, jij blinde, hersensloze sukkel!' snauwde hij. 'Doe niet alsof je me niet herkent! En weet moeder wel dat je hier bent? Wat zou ze er wel niet van zeggen dat je een smerige zeerover bent geworden, huh?' Het kon hem bijna niet meer schelen dat hij midden op een vreemd schip stond, mijlen boven het oppervlak, en dat hij niet door de mand mocht vallen. gelukkig werkte het medicinale goedje nog op zijn stembanden in, waardoor zijn geschreeuw nog voor het gekijf van een vrouw met een zware stem kon doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyma maa 26, 2012 8:12 pm

-Tobias-

'Amanda?' vroeg Tobias verbaasd, om gelijk weer op zijn woorden terug te komen. 'Nee, ik durf toch te zweren dat ze rood haar had...Je doet me aan iemand denken, weet je dat?' Op het moment dat de vrouw zijn moeder genoemd had, begon Tobias zich af te vragen of hij haar niet op een andere manier kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Emptyma maa 26, 2012 8:29 pm

Arion

'Je doet het godverdomme expres, of niet?' gromde Arion, waarna hij zijn broer een por in de ribben gaf. 'Het is al erg genoeg om zo rond te moeten lopen zonder dat mijn bloedeigen broer me belachelijk loopt te maken!' Zijn ogen schoten vuur. Gelukkig stonden ze half achter de bescherkap van de touwen en niet direct in het zicht van iedereen aan dek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aireolia - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aireolia
Terug naar boven 
Pagina 29 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aireolia: NPC
» Aireolia: Informatie
» Aireolia: Personages

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: