Mythica
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aeriolia: OOC

Ga naar beneden 
+5
Inanna
Lisora
Faolan
Emena
Tsukiko
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptyzo jul 24, 2011 9:39 pm

Wil je overleggen, plotideeën aandragen of gewoon je frustratie uiten: dat alles mag hier in dit topic Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptyma jul 25, 2011 6:57 am

Ik had trouwens nog een vraagje, qua technologie, wapens enzo. Ik had een beetje steampunk achtig idee, maar wat is er precies in jou gedachten ?? Wel of geen elektriciteit, wel of geen vuur wapens ?? En zo ja tot hoe modern?

Heb ook nog een update gemaakt van de beschrijving Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptyma jul 25, 2011 2:23 pm

Wat mij betreft is Steampunk prima, maar hou in de gaten dat er ook magie kan zijn, waardoor je misschien geen wapens nodig hebt. Ik wil liever geen moderne technologische laserguns en dergelijke, je kunt wel kruitpistolen en dergelijke hebben. Steampunk is prima Smile **gaat even beschrijving lezen**
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptydi jul 26, 2011 9:40 pm

ik vraag me af hoe die luchtschepen gezien moeten worden, als echt zwevende steden? Of meer als een schip met zoveel kamers dat t net een stad is?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptydi jul 26, 2011 10:11 pm

He Emena wil Cyan niet lid worden van de Striders Razz Ze voldoet aan de eisen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptydi jul 26, 2011 10:18 pm

ligt eraan of ze er een voordeeltje in ziet of niet Wink momenteel verblijft ze op een regulier luchtschip Razz maar wie weet komt cyan ze ooit tegen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptydi jul 26, 2011 10:22 pm

De kans is er altijd dat ze Stan tegen komt Razz
Ik zie geen nadeel aan de Striders als je toch al leeft op straat en steelt Razz dan heb je alleen een community achter je en een veilige plek om te slapen, als je wilt Razz
Maar misschien leuk om iets mee uit te spelen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Faolan

Faolan


Rang : Grammatica Weerwolf
Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 23-03-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Weert

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptydi jul 26, 2011 10:54 pm

Ik denk dat je de schepen als een mengeling van allebei kan zien. Dat je meerdere soorten hebt. Hoe gaat mijn draak zich anders in godsnaam schuil houden ergens? Niet te doen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptydi jul 26, 2011 11:08 pm

@ tsukiko : we zien wel wat er gebeurt Wink sowieso ga ik de eerste paar daagjes niet kunnen posten, dus komt mijn poppetje pas later t verhaal binnen vallen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 7:57 am

De schepen, zoals ik het voor me zie, zijn verschillend. Je hebt enorme grote luchtschepen, die gezien kunnen worden als enorme steden, met duizenden of miljoenen mensen, waarbij je eigenlijk ook niet erg merkt dat je op een schip in de lucht bent, tenzij het stormt en aan dingen als bruggen en dergelijke.

Daarnaast zijn er ook kleinere schepen, die kun je zien als dorpen, die losstaand van de grotere zijn.

En als laatste zijn er ook de losse schepen, die je kunt zien als vervoersmiddelen, persoonlijke huizen of gewoon schepen zoals in de scheepsvaart in het normale leven Razz Hou daarbij wel in het oog dat er magie voor nodig is om die schepen (welke schepen dan ook) in de lucht te houden en al die magiërs moeten geregistreerd staan: illegaal kapitein zijn mag niet, behalve bij de luchtpiraten, maar die doen wel vaker illegale dingen.

Hoop dat het zo wat duidelijker is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 8:01 am

Nog even extra: ik zag dat er een aantal rpg-deelnemers vanaf 30 juli op vakantie zijn. Daarom heb ik besloten een weekje later te starten, vanaf 8 augustus dus Smile Je hebt dus nog even tijd om te brainstormen, heftige complottheoriën en plotontwikkelingen te bedenken en je te verheugen op een nieuwe verslaving Razz (hopelijk:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 9:55 am

whaaaa, probeerd nog langer geduldig te zijn O.O
hihi Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 10:39 am

Jee! Dan kan ik ook bij de RPG-start zijn! Very Happy
Ik heb trouwens een vraag: is het toegestaan om per persoon meer dan één personage aan te maken? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 10:57 am

@Lisora: Dat ongeduldig zijn, dat ken ik Razz Ik wacht nog tot alle personages gepost zijn (ik geloof dat alleen Alina nu nog ontbreekt...), dan ga ik zelf eens wat verzinnen.

@Francesca: je mag meerdere personages bedenken, graag zelfs, dan kunnen we meer kanten op met het verhaal. Ikzelf zal er meerdere nemen om het verhaal wat te kunnen sturen als het uit de hand loopt. Wat ik wil leuk vind, als je meerdere personages neemt, is dan om niet je eigen twee personages bij elkaar te stoppen, want anders ga je monologen en dat lijkt me niet helemaal de planning van een rpg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:10 am

@Elina: Oké. Wink En dat was ook niet van plan. Sterker nog..het personage wat ik in gedachte heb, heeft volgens mij niks gemeen met mijn eerste character. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:18 am

Awww word het een mattie voor stan (kijkt zielig) haha ik wil een mattie (en ik zeur dus let niet op mij, de tekening word wel tof Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Faolan

Faolan


Rang : Grammatica Weerwolf
Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 23-03-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Weert

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:22 am

Een tweede vrije draak misschien hmm? Iemand tenminste.

Francesca gaat waarschijnlijk voor een grondbewoner Razz
Zo kan ze namelijk op 2 velden spelen.

Gelukkig kan Senerum gewoon overal heen waar hij zelf wil :3

Nu kunnen we toch gewoon samen starten, Francesca!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:24 am

Stan komt ook wel veel op de grond. Hij is namelijk wanhopig op zoek naar het juiste materiaal voor die vleugels die hij wil hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Faolan

Faolan


Rang : Grammatica Weerwolf
Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 23-03-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Weert

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:28 am

Aah, das ook wel handig dan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Inanna

Inanna


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 25-07-11

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:33 am

Dit klinkt wel heel cool, maar ik vind het een beetje eng om helemaal in mijn eentje te beginnen in mijn eerste grote RPG hier. Heeft iemand nog een homie nodig/zin om een karakter samen met mij te maken? *knippert lieftallig met ogen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Faolan

Faolan


Rang : Grammatica Weerwolf
Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 23-03-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Weert

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:39 am

Dit zal ook Fransesca's eerste RPG zijn hier Razz
Wees niet bang, we bijten niet (hard).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:53 am

@Faolan: Nee hoor, ik doe ook mee met Criminal Mysteries. Wink Maar dit RPG is iets groter ja.

@Iedereen die commentaar gaf op het stukje over dat tweede personage van mij xD:
Ik ben nog aan het twijfelen over mijn character ^ ^ het is in ieder geval een man, want die hebben we te weinig vind ik. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Faolan

Faolan


Rang : Grammatica Weerwolf
Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 23-03-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Weert

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 11:58 am

2 stuks fsow?

Senerum en Stan? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 12:03 pm

Ja xD
Hm..moeilijk moeilijk..
Eigenlijk wil ik een evil person >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Emptywo jul 27, 2011 12:49 pm

Inanna schreef:
Dit klinkt wel heel cool, maar ik vind het een beetje eng om helemaal in mijn eentje te beginnen in mijn eerste grote RPG hier. Heeft iemand nog een homie nodig/zin om een karakter samen met mij te maken? *knippert lieftallig met ogen*

Hoe durf je het te vragen !! Je kunt mijn homie zijn !!!! *ik loop al te hele tijd te slijmen om een homie* Of je moet juist niet Weer met mij opgeschepen willen zitten. Razz Je zit natuurlijk al heeel vaak aan mij vast Razz
Maar Stan heeft een homie nodig, indien nodig kan ik de geschiedenis er nog een beetje op aanpassen. (misschien wel een tweeleing ?? Razz of gewoon een piraten vriend ofzo.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Aeriolia: OOC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aeriolia: OOC   Aeriolia: OOC Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aeriolia: OOC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: