Mythica
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Inanna

Inanna


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 25-07-11

Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty
BerichtOnderwerp: Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!   Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Emptywo jul 27, 2011 1:22 pm

Nu ik hier toch ben, kan ik net zo goed zieltjes proberen te winnen voor mijn eigen game Razz

Ik DM een urban fantasy game, met invloeden van Supernatural, Voodoo, en World of Darkness, waarin verschillende spelers samen of tegen elkaar werken om een ramp die de wereld kan vernietigen te voorkomen (of juist sneller te laten komen). De opzet is iets anders dan de meeste games hier, volgens mij. Ik ben namelijk erg actief als DM, en breng dan ook een duidelijke verhaallijn die op allerlei manieren kan worden opgelost naar voren. Hoewel spelers veel samenwerken, kan het ook zijn dat je zeker in de eerste instantie veel met NPCs bezig bent, of in je eentje terwijl ik je verhaal verder uitbouw. Één van mijn spelers is Tsukiko, en ik heb nog een stuk of zes andere spelers die allemaal heel enthousiast en actief zijn. Ik zou alleen een paar extra spelers kunnen gebruiken, om de wereld wat groter te maken. Posttempo is redelijk flexibel (dagelijks tot 3 keer per week) en ook qua karakters ben ik redelijk flexibel.

Voor meer informatie kan je hier kijken: http: http://rpol.net/game.cgi?gi=46781&date=1311771536
(maar dan zonder de spatie tussen de : en // -> om een of andere reden mag ik hier geen links posten, niet zo handig Razz)

In de topics Informatie over de setting en speelstijl en Rassen, facties en overige info staat meer info over hoe het spel gespeeld wordt en wat tot nu toe bekend is van de wereld. In de overige topics kan je iets zien over de speelstijl. Het spel loopt nu 2 maanden, en het gaat echt heel goed, al zeg ik het zelf.

Als iemand interesse heeft, kan je me hier een PM sturen of je aanmelden op RPoL en me daar een PM sturen. Karakterideeën zijn welkom, en ik wil graag ook nog wat meer uitleggen over de setting en speelstijl Very Happy[url=Nu ik hier toch ben, kan ik net zo goed zieltjes proberen te winnen voor mijn eigen game Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!   Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Emptywo jul 27, 2011 9:22 pm

dat geen links kunnen posten is een beetje vreemd...heb nergens aangevinkt dat alleen bepaalde personen t kunnen ofzo...weird...zal wel ergens een probleem zijn bij forumotion zelf Sad

maar goed, voor t gemak:

je link

btw, je gebruikt toch wel bb-codes he Smile als je met html probeert kan t problemen geven...Al verwacht ik natuurlijk dat de fout gewoon bij forumotion ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Inanna

Inanna


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 25-07-11

Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!   Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Emptyvr jul 29, 2011 12:47 pm

Ja! Ik heb het ook via de knopjes op het forum geprobeerd. Het vakje zei dat ik geen e-mailaddressen én websitelinks mocht plaatsen, dus het zal inderdaad wel aan de software of aan stiekeme instellingen liggen. Maar bedankt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!   Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Emptyvr jul 29, 2011 1:03 pm

Hmm, het klinkt wel leuk, Al vind ik het er ergens ook wel lastig uitzien omdat ik alleen gewend ben rollenspellen te doen op de manier zoals veel op dit forum word gedaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Inanna

Inanna


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 25-07-11

Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!   Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Emptyza aug 06, 2011 4:19 pm

Oeps, sorry voor mijn late reactie Embarassed Ik heb deze helemaal over het hoofd gezien, en toen op 'markeer alles als gelezen' geklikt.

Het is inderdaad wel even wennen, maar ik vind het zelf wel prettig werken voor overzicht. Als je het eenmaal doet gaat het redelijk makkelijk ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!   Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een andere geweldige (maar veel minder geweldige :P) game!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: Off topic :: Fun enzo :: Promotie-
Ga naar: