Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Aireolia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende
AuteurBericht
Emena
Admin

Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma maa 26, 2012 9:45 pm

-Tobias-

'Wat doe ik expres?' vroeg Tobias, op recht verbaasd. Hij wreef voorzichtig over de pijnlijke plek. 'Er is geen reden om zo gewelddadig te worden omdat ik je niet herken. Het is al tijden geleden dat ik voor het laatst thuis ben geweest.' Hij deed nog een poging haar te herinneren, maar was bang dat hij ernaast zou zitten. 'Patricia dan?'
Terug naar boven Go down
http://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator

Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di maa 27, 2012 6:46 pm

Arion

'Jij kloothommel!' Hij stroopte zijn mouwen op en bereidde zich voor op een nieuwe ronde. 'Arion! Zie ik eruit als onze oudste zus!?' Hij pakte Tobias vast en duwde hem met zijn hoofd in een emmer dweilwater. 'Je groeit op voor galg en rad op deze manier! Stelen en ontvoeren, is dat wat jij onder hard en eerlijk werken verstaat?' Hij moest er niet aan denken hoe zijn ouders zouden reageren op het nieuws dat Tobias bij de rebellen zat. Zijn vaders hart zou breken. Ma zou door het lint gaan. Hij vouwde zijn armen. 'Hoe lang zit je hier al?' vroeg hij eisend. Toen pas zag hij de gapende gezichten van verschillende zeelui, die verontrust in zijn richting keken. 'Oh. Oeps.' Hij toverde een lieflijke glimlach op zijn gezicht.

Dag 1: Naar meeting van Elrond geweest. Was de knapste daar. Ging er in een dronken bui mee akkoord dat ik een stel kleine mannetjes naar Mordor zou volgen om een gouden ring - duidelijk namaak - in een vulkaan te gooien. Enorme kater.

~L~
Terug naar boven Go down
Lisora

Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di maa 27, 2012 7:20 pm

Geschrokken keek Aaricia op van het werk toen ze de vrowu die bij Cynthia hoorde plots hoorde schreeuwen. Als verstijfd bleef ze er enkele tellen naar staren, wat was daar aan de hand? Eigenlijk was ze dit soort openlijke conflicten niet gewend. Het werd voor haar ogen immers altijd verfraaid. Ze pakte de borstel met beide handen vast. vanuit haar ooghoeken keek ze naar de anderen om te zien hoe zij reageerden.

(2008 / 19:50, 15-05-2011)
Elfje
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo maa 28, 2012 9:31 pm

-Tobias-

'Arion?!' vroeg Tobias verbaasd, maar zachtjes. 'En in een jurk rondlopen, is dat wel eerlijk werk dan? Ik strijd tenminste voor mijn idealen.' Hij merkte dat ineens iedereen belangstelling voor hen had, in hun blikken kon hij lezen dat ze graag een vechtpartij zouden zien. Tobias was echter niet bij de rebellen gegaan om de vechtjas uit te hangen en hij wist hoe de kapitein erop zou reageren. Ergens was hij bang dat met het lawaai wat net geproduceerd was, nu terugtrekken al te laat zou zijn.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo apr 11, 2012 7:50 pm

Arion

'Het is...dit...aargh! Ik loop niet altijd in jurken, idioot! Dit is een bijzondere gelegenheid! je weet net zo goed als ik dat ik maandelijks geld opstuur naar ma en pa en dat ik er eerlijk voor werk. Hoe staat het met jóuw bijdrage hm? Een beetje plunderen, je met hoeren vermaken en je iedere nacht bezatten samen met die andere luchtrovers?'

Dag 1: Naar meeting van Elrond geweest. Was de knapste daar. Ging er in een dronken bui mee akkoord dat ik een stel kleine mannetjes naar Mordor zou volgen om een gouden ring - duidelijk namaak - in een vulkaan te gooien. Enorme kater.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di apr 17, 2012 10:03 pm

-Tobias-

'Natuurlijk, een speciale gelegenheid...' Tobias deed zijn best zijn lachen in te houden. 'En ik weet niet hoeveel jij ze stuurt, maar als ik de beetjes optel die ik ze stuur, dan komt het toch uit op een gemiddelde van een paar goudstukken in de maand. Afhankelijk van hoe de zaken gaan hier natuurlijk. Zaken die ik geen plunderen zou willen noemen, maar eerder het volk teruggeven wat de anderen onrechtmatig van hen opgeëist hebben. Anderen als de koning en zijn vriendjes. Dronken zijn helpt daar niet echt bij...En vermaken met hoeren? Ik denk dat als je even je ogen opent en ziet hoe je vriendin behandelt wordt hier, daar genoeg over zegt.'
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo mei 02, 2012 4:00 pm

Arion

'Wie zegt dat Cyan een hoer is?' siste hij kwaad. 'Zo praat je niet over een dame!'
Hij had nog veel meer willen zeggen, maar de plotselinge, akelige stilte die over het dek was gevallen, viel hem op. Zijn nekharen gingen overeind staan en hij keerde zich traag om. Een duistere figuur keek vanaf het stuurdek op hen neer, een verbeten trek op zijn gezicht. De lucht vol regenwolken achter hem deed niet veel om hem minder onheilspellend te maken. De man zei een moment lang niets, maar toen hij sprak werd Arion koud tot op het bot.
'Niemand...' sprak de donkerharige woesteling, 'vecht aan boord van mijn schip.' Hoewel hij zacht sprak, was zijn toon er een van gezag en dominantie. Arion wachtte gespannen af wat er nu zou gebeuren.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo mei 02, 2012 10:14 pm

-Cyan-

Op het moment dat haar naam genoemd werd, besloot Cyan dat het beter was te verdwijnen. Ze wilde niet nu al ontdekt worden. Even schoot haar blik over het dek, tot haar getrainde ogen de perfecte schuilplaats vonden. Snel schoot ze erheen. Precies op tijd, vlak daarna hoorde ze de stilte al vallen.

---

-Tobias-

Hee keek de kapitein schuldbewust aan en boog even zijn hoofd bij wijze van een groet.
'Het spijt me meneer, ik scheen de...dame per ongeluk te beledigen en het is volkomen logisch dat ze daarom tegen me uitviel.' Hij probeerde er nog vriendelijk bij te glimlachen in de hoop dat de kapitein zijn woorden zou slikken. Helaas duurde het niet lang voor het tegendeel bewezen werd.
'Dat kan me weinig schelen, meekomen, allebei.' De kapitein draaide zich al om, om weer in zijn hut te verdwijnen. Even bleef Tobias nog staan, maar niet lang, hij wist dat de kapitein niet van wachten hield. En ook dat je maar beter naar hem kon luisteren.
'Als je slim bent loop je nu mee,' zei hij nog tegen Arion.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma mei 07, 2012 6:03 pm

Arion

Hij wierp Tobias een laatste giftige blik toe, voor hij toch maar braaf besloot te doen wat hem aangeraden werd. De kapitein keek al over zijn schouder.
Terwijl het koude zweet hem uitbrak dwaalde zijn blik over het dek, op zoek naar Cyan. Hij wist dat hij opgelucht moest zijn dat ze onvindbaar leek, maar was er niet gerust op. Hij stond alleen. Alleen met zijn criminele favoriete broertje.
Hij had nooit van huis moeten gaan voor die stomme studie. dan was dit alles niet gebeurd.
Zich de schuld gevend van alles wat er de afgelopen paar jaar was gebeurd, volgde hij de kapitein en Tobias met hangende schouders.
'Arm ding,'hoorde hij een bemanningslid zacht zeggen. 'Ik weet wel wat er met haar zal gebeuren nu.' Arion keek verschrikt op en zag dat ze de kajuit van de kapitein al bijna bereikt hadden. De zwartgharige man keek even bedenkelijk naar hen om en streek even over zijn baard, nog steeds zwijgend. Toen knikte hij, alsof hij zijn besluit had genomen. De deur ging open en ze volgden hem naar binnen.
'Zo, dame en heer. Vertel me nu maar eens waar al die herrie om te doen was.' Hij wendde zich tot Tobias. 'Wel? Jij bent een bemanningslid, dus jij mag beginnen met jouw kant van het verhaal.' De kapitein legde zijn kunstig bewerkte leren laarzen op zijn schrijftafel, waarachter hij was gaan zitten. Door de zenuwen had Arion in eerste instantie weinig oog gehad voor de inrichting van de kajuit. Nu hij echter keek, vergaapte hij zich aan de weelde. Dit was een rijk man. Rijker dan directeur Blackjaw. En dat was de rijkste man die hij persoonlijk kende.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   vr mei 25, 2012 9:24 pm

-Tobias-

'Ik maakte wat verkeerde opmerkingen, denk ik,' antwoordde Tobias. 'En dat nam deze dame me niet in dank af.' Hij deed zij best niet in lachen uit te barsten bij het woord "dame". Het was nog steeds lachwekkend om te bedenken dat zijn broer zich in een jurk naast hem bevond.
'Goed,' antwoordde de kapitein. 'Beter opletten de volgende keer dan met wat je zegt. Je kunt gaan.' Snel stond Tobias op, voor de kapitein zich kon bedenken.
'Jou,' hij keek de vrouwelijke persoon indringend aan, 'wil ik echter nog even graag onder vier ogen spreken...'
Tobias maakte uit die woorden op dat het zaak was dat hij wegging, niet veel later verdween hij dan ook weer de hut uit.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   vr mei 25, 2012 9:30 pm

Arion

Hij maakte al aanstalten om zijn broer naar buiten te volgen, opgelucht dat ze er zonder kleerscheuren vanaf zouden komen, toen de kapitein hem zei dat hij nog even onder vier ogen wilde praten. Arion verstijfde ogenblikkelijk, voor hij langzaam weer ging zitten. oh god, hij was ontdekt. Het spel was uit. De kapitein zou hem...ja wat? overboord gooien? Aan een touw onder het schip hangen en dan rakelings over de boomtoppen vliegen? Alle wilde verhalen uit zijn jeugd kwamen weer bovendrijven. Hij slikte en probeerde zich te vermannen. 'U...wilde me spreken?' vroeg hij benauwd.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma mei 28, 2012 1:08 pm

-NPC-Kapitein-

'Natuurlijk wil ik je spreken,' antwoordde hij, met een vriendelijke glimlach. 'Volgens mij ben je nieuw op mijn schip, is het niet? En ik zou graag even de tijd willen nemen je wat beter te leren kennen.' Hij stond op en liep naar een kast toe. 'Wil je ook wat te drinken?' Het had zo zijn voordelen om kapitein te zijn, hij had immer zijn eigen voorraadje drank. Niet heel uitgebreid, maar genoeg voor een slok op zijn tijd.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma mei 28, 2012 2:51 pm

Arion

Hij moest zijn best doen om zijn gezicht in de plooi te houden, omdat hij de man niet wilde beledigen. Hij had hem aan willen kijken of hij niet helemaal spoorde. Eerst die dreigende houding en dan zo vriendelijk? Toen hij alcohol uit de kast pakte snapte Arion er al helemaal niets meer van. Dat was peperdure wijn!
'Uhm, ik ben nieuw ja. We zijn gisteren aan boord gekomen, mijn nichtje Cynthia en ik. We dachten dat we ons vast wel nuttig konden maken hier aan boord. Nuttiger dan op het stadsschip in elk geval.' Hij hield zijn stem schuchter en verlegen en negeerde de opmerking ove beter leren kennen. Hij wilde helemaal niemand beter leren kennen zolang hij zich moest vermommen. Gelukkig was het hier nog vrij donker in de hut en verzachtte de schaduw de lijnen van zijn gezicht.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jun 05, 2012 12:49 am

-NPC-Kapitein-

Hij schonk rustig twee glazen in terwijl hij luisterde.
'Cynthia?' vroeg hij verbaasd. 'Niet gehoord dat zij er ook was...Maar dat maakt niet uit, jij lijkt me een grotere aanwinst dan haar.' Hij liep met twee volle glazen terug naar de tafel en gaf er een aan de persoon bij hem in de kamer voor hij ging zitten.
'Heb ik eigenlijk al het genoegen gehad uw naam te horen?' Voorzichtig nam hij een slok uit zijn glas terwijl hij de vrouw tegenover hem diep in de ogen probeerde te kijken.

---

-Cyan-

Cyan was al snel weer uit haar schuilplaats terecht gekomen toen ze het idee had dat het veilig was. Op dat moment zag ze Tobias alweer over het dek lopen. Van Arion echter, was niets te bekennen.Het maakte dat ze zich toch wel enigszins ongerust voelde over zijn veiligheid. Uit nieuwsgierigheid sprak ze het meisje aan met wie ze eerder het dek had lopen schrobben.
'Heb jij enig idee wat de Kapitein momenteel uitvoert?'
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jun 05, 2012 10:06 am

- Arion -

'A...aanwinst, Kapitein?' Arion staarde hem even met grote ogen aan, voor hij zijn blik weer neersloeg toen de kapitein een glas alcoholhoudende drank voor hem neerzette. Wat was dit? Een of ander ziek spelletje, waarin hij deed alsof hij niet wist wie hij voor zich had, tot hij het uiteindelijk zou onthullen en bevel zou geven hem en Cy overboord te gooien? Hij keek argwanend naar de man tegenover hem, maar de Kapitein gaf geen blijk van een vijandige of zelfs maar sluwe houding. Hij leek ontspannen. 'Mijn naam is Arianne,' loog Arion dan ook. 'Ik ben hier met mijn nicht omdat zij voor me zorgt. Ik ben nogal ziekelijk, weet u, en kon mezelf niet goed redden in de stad.' Zo, nu had hij gelijk onderuit gehaald dat hij een grote aanwinst zou zijn. Met een koortsachtige blos van de zenuwen verschool hij zich achter het glas en nam hij een teug. Woah, dat spul was sterk. Hij zette het glas neer en keek weer op, om te merken dat de kapitein hm diep in de ogen keek. Verstijfd bleef hij zitten.

~L~
Terug naar boven Go down
Lisora

Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jun 05, 2012 10:45 am

Aaricia had net de teil weggezet en liep terug naar het dek. Ze genoot ergens toch wel van de frisse lucht hoewel. De komst van de nieuwkomers baarde haar toch wel zorgen. 'Heb jij enig idee wat de Kapitein momenteel uitvoert?' Hoorde ze toen Cynthia haar vragen die net met haar het dek had geschrobd. Ze draaide zich elegant naar Cynthia om met iets wat vergrote ogen. Het was net alsof Cynthia haar gedachtes had gehoord dat ze nu zo bij haar stond. Onwillekeurig schreek Aaricia haar rok recht zonder haar rug te buigen. "Oh, eehm de Kapitein?" Antwoorde ze. Snel slikte ze haar geschrokken uitdrukking in en glimlachte ze beheerst. "Het spijt me, ik heb geen idee." Toch werd haar blik iets onderzoekender. "Zoekt u- Ik bedoel Zoek je de Kapitein?" verbeterde ze zichzelf. ze wilde nu toch ergens wel graag dat haar manieren makkelijker te verleren waren. wat als Cynthia haar werkelijk zocht en ze zichzelf nu zo verrade?

(2008 / 19:50, 15-05-2011)
Elfje
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jun 05, 2012 10:50 pm

-NPC-Kapitein-

'Natuurlijk is zo'n prachtige vrouw als jij een aanwinst,' zei de Kapitein, zijn stem iets lager om verleidelijker te klinken. Hij pakte haar hand voor hij verder ging. 'En ik geloof dat het ziekelijke maar een excuus is om de verkeerde mannen op een afstand te houden...Je komt immers totaal niet ziekelijk op me over. Maar wees maar gerust, ik ben geen verkeerde man.'

---

-Cyan-

'Ik zoek hem niet,' antwoordde Cyan. 'Ik wil enkel weten waar hij uithangt. En wat hij aan het doen is met mijn nichtje. De andere lastpost is allang vrijgelaten, en ik weet zeker dat hij een groter aandeel had in het hele gedoe dan mijn nichtje.' Cyan was van plan om die ander maar eens op te gaan zoeken als het meisje geen antwoord kon geven. Ze hield er niet van dat Arion zolang wegbleef.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo jun 06, 2012 3:29 pm

Arion

Niet ziekelijk? Hij vóelde zich wel degelijk ziek. Hij schrok zo van de aanraking van zijn hand, dat hij zich in zijn wijn verslikte. Hoestend en proestend liet hij zijn hand vlug uit die van de kapitein glippen. Nou, als dat niet genoeg was om hem op afstand te krijgen? Toch moest het niet zo lijken. Arianne was tenslotte een keurig beleefd meisje.
'Oh maar Kapitein, u laat me schrikken!' zei hij met een beverig stemmetje. 'Een man als u zou niet zulke dingen moeten zeggen tegen de eenvoudige dochter van een hoer.' Hij stond vliegensvlug op en wierp een blik op de deur. 'Kan ik gaan?'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo jun 06, 2012 3:32 pm

-NPC-Kapitein-

'Maar de dochter van een hoer hoeft zelf geen hoer te zijn, of wel soms?' antwoordde hij met een vriendelijke glimlach. Hij negeerde haar laatste vraag en liep op haar af om haar zachtjes weer terug in de stoel te duwen. 'Je bent veel te beleefd om van een dergelijke afkomst te kunnen zijn. En veel te gespannen.' Met zijn handen masseerde hij haar schouders lichtjes. 'Is het nu zo erg om hier te zijn dat je nu al weg wilt?' Hij stelde de vraag zacht, fluisterend in haar oor.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo jun 06, 2012 3:45 pm

Arion

Oh goden. Had die vent nu werkelijk niet door wie hij tegenover zich had? Kennelijk niet. Hij hapte naar adem toen de kapitein hem terugduwde in zijn stoel en zijn schouders begon te masseren. Oh verd... Nu zou hij vast de massieve spieren voelen die Arion had overgehouden aan jaren van zware arbeid.
'Is het nu zo erg om hier te zijn dat je nu al weg wilt?' werd er in zijn oor gefluisterd. Oef, hij wilde dat Cyan zo eens in zijn oor zou fluisteren...
De waarheid drong tot hem door.
Deze man probeerde hem te verleiden?
'M...maar meneer de Kapitéin!' stamelde hij verontwaardigd. 'U behandelt mij nu anders toch echt niet als een dame hoor!'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo jun 06, 2012 3:53 pm

-NPC-Kapitein-

'Hoezo niet, Ria? Ik mag je toch wel zo noemen?' Hij wachtte niet op antwoord voor hij verder ging. 'Ik wil enkel dat je je op je gemak voelt, zoals ieder ander op het schip. Alleen dat jij je prettig voelt is iets belangrijker. Je bent een mooie dame en mooie dames als jij moeten niet teveel aan gevaar blootgesteld worden. Maar maak je geen zorgen, ik bescherm je wel...En ik vraag er bijna niets voor terug. Hooguit een kusje, misschien.'
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo jun 06, 2012 5:15 pm

Arion

Pff, vast. Arion kon merken dat hij niet het enige...niet de enige persoon was die de kapitein ooit had verleid. De ploert. Met zijn gehuichel over mooie dames. Hij was geen dame om mee te beginnen, en mooi was hij al helemaal niet. Dat zag die kerel toch wel? Zijn gezicht, zijn bouw, alles aan hem was zo mannelijk als maar kon. En toch hield hij nu de meest gevaarlijke man van het verzet voor de gek.
Hij kon dit spelletje maar beter meespelen.
'Oh, maar kapitein, ik voel me erg veilig en prettig hier aan boord hoor.' Hij glimlachte wat onzeker. 'Cynthia past goed op me. Echt, ik wil u niet tot last zijn en een kus van u...' Hij schudde zijn hoofd. 'Dat is echt te veel eer voor een simpele meid als ik. U verdient de aandacht van koopmansvrouwen, van prinséssen wellicht...' Dat laatste zei hij opzettelijk, in de hoop een reactie te krijgen waaruit hij kon afleiden of de kapitein misschien ongemakkelijk werd van het woord prinses. Hij sloeg zijn wimpers verlegen neer om niet te oplettend te lijken.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jun 10, 2012 8:11 pm

-NPC-Kapitein-

'Het is zeker teveel eer voor een simpele meid, maar niet voor jou Ria. Jij bent geen simpele meid, of wel soms?' Hij keek haar nog steeds vriendelijk glimlachend aan, hoewel zijn glimlach langzaam over leek te gaan in een grijns. 'Een prinses is niets in vergelijking met jou. Een koopmansvrouw ook niet. En hun aandacht zou ik niet eens willen...Maar de jouwe ook niet als je me die niet vrijwillig wilt geven...' De blik in zijn ogen leek heel even te smeken om een positieve reactie, voor hij weer grip op zichzelf kreeg en verder ging. 'Je mag gaan, als dat is wat je écht wilt.'
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jun 11, 2012 10:21 pm

- Arion -

'Ja, dat is wat ik echt wil,' zei Arion beslist, hoewel hij de kapitein niet in zijn ogen durfde te kijken. Dit zou Cy nooit geloven! Hij vond het ergens wel grappig dat zijn vermomming zo goed leek te werken op die overduidelijk bijziende kapitein. Een knappe vrouw? Ja, vast. Hij zag de teleurstelling in de ogen van de kapitein, en besloot zich toch maar wat meer in te leven in zijn rol.
'Maar ik dank u voor uw vriendelijke woorden, meneer. Geen man is ooit zo'n heer voor me geweest als u dat bent.' Hij maakte een réverence en heupwiegde sierlijk naar de deur, waar hij zich nog even glimlachend omdraaide. 'Tot ziens, wellicht?'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo jun 13, 2012 10:15 pm

-NPC-Kapitein-

'Natuurlijk, tot ziens,' antwoordde de kapitein. Knappe vrouw als ze hem de rest van de reis wist te ontlopen op dit schip. Natuurlijk, het had een behoorlijke omvang, maar niet genoeg om mensen zomaar te laten verdwijnen. De kapitein liep voor haar uit naar de deur, om deze voor haar open te houden. 'Je bent altijd welkom als je behoefte hebt aan gezelschap.'
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   

Terug naar boven Go down

Aireolia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: