Mythica
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aireolia

Ga naar beneden 
+5
Lisora
Faolan
Aurora
Inanna
Tsukiko
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
AuteurBericht
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 10:28 pm

Aaricia verstijfde toen ze Tobias zijn hand onder haar rok voelde verdwijnen, oh nee.. nee! ze was verliefd, ja.. maar dit was te snel te.. Plots werd er een deken over haar gegooid en geschrokken keek ze op. 'Waar denk jij in godsnaam mee bezig te zijn?' hoorde ze Een ander zeggen. Aaricia hield de dekens voor haar boezem. Ze moest nog altijd haar adem weer rustig zien te krijgen. Hoewel ze ergens blij was dat ze waren onderbroken hoopte ze tegelijk niet dat tobias te erg in de problemen zou komen. de deur ging weer dicht en even bleef aaricia zo zitten waarna ze met rillende handen haar blouse weer dichtknoop en haar rok recht streek. ze keek naar de grond. Bijna was ze te ver gegaan.. misschien was het beter ook niet meer om iets kleins als een kus te wensen. Ze had nooit geweten dat het zo moeilijk zou zijn om op zo'n moment grenzen aan te geven. Ze keek op toen ze de deur weer open hoorde gaan en ze Kyle daar zag. haar lange blonde lokken hingen langs haar gezicht en haar heldere grote blauwe ogen keken hem aan. de blos had ze nog niet van haar wangen gekregen toen hij haar vroeg of het ging. Aaricia knikte. Ze beet zachtjes op haar lip. "Straf hem alsjeblieft niet te erg.." zei ze toen voorzichtig. "Het was ook mijn fout.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 10:47 pm

-NPC-Kyle-

'Meisje,' zei hij in een poging haar te kalmeren, ondertussen proberend zijn woede voor Tobias niet te laten merken. 'Het is zeker niet jouw schuld, Tobias weet dondersgoed hoe hij meisjes om zijn vinger moet winden en ook dat hij dat bij jou niet zou mogen doen.' Iets zachter vervolgde hij. 'En sinds dat geval met Rosalina zou hij het bij niemand meer mogen doen.'
'In ieder geval, he moet echt niet denken dat het ook maar enigszins jouw schuld is want ik weiger te geloven dat je dit echt wilde. Of zit ik daarmee verkeerd?' Hij keek haar vragend aan en hoopte dat ze niet zou zeggen dat het wel zo was. 'Ik vrees trouwens dat je hem voorlopig niet meer zult zien en zeker niet spreken. Hij heeft even wat tijd nodig om zijn zonder te overdenken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 10:55 pm

'Het is zeker niet jouw schuld, Tobias weet dondersgoed hoe hij meisjes om zijn vinger moet winden en ook dat hij dat bij jou niet zou mogen doen. En sinds dat geval met Rosalina zou hij het bij niemand meer mogen doen.' Zei Kyle. om zijn vinger winden? Had Tobias haar slechts gebruikt? nee toch?.. hij hield toch ook van haar anders had hij toch nooit.. Rosalina?.. Had hij een ander? Ze keek naar de grond. Ze was er van overtuigd geweest dat hij haar bemind had omdat hij ook gevoelens voor haar had gehad. verboden gevoelens wellicht omwille van hun stand maar gevoelens. Was dat dan nooit zo geweest? 'In ieder geval, he moet echt niet denken dat het ook maar enigszins jouw schuld is want ik weiger te geloven dat je dit echt wilde. Of zit ik daarmee verkeerd?' Ging Kyle toen Verder. Aaricia keek op en bloosde. Het voelde haast duivels om te moeten bekennen maar toch.. het was beter de waarheid te spreken toch? "Zo erg vond ik het eerst niet.." bekende ze zo zacht alsof alleen de muizen het mochten horen. 'Ik vrees trouwens dat je hem voorlopig niet meer zult zien en zeker niet spreken. Hij heeft even wat tijd nodig om zijn zonder te overdenken.' Aaricia knikte voorzichtig en keek toen naar de grond. Ze wist momenteel niet goed wat ze moest denken, ze voelde nog steeds iets voor Tobias, maar nu na wat Kyle had gezegd ook.. naast verliefdheid.. verdriet en jaloezie misschien zelfs. Toch probeerde ze dat niet te laten tonen. Hoewel ze nu wel bang was, nu hij niet meer mocht komen ze voortaan alleen zou zijn hier. en ze had juist zo van het gezelsschap genoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 11:07 pm

-NPC-Kyle-

'Ahja, natuurlijk met zijn verleidingskunsten...' Kyle zag hoe het meisje naar de grond keek en tegelijkertijd hoe ze niets liet blijken van enige emotie die ze had. Hij knielde voorzichtig voor haar neer, in een poging haar te troosten, en pakte haar hand. 'Het spijt me dat ik je dit moest zeggen, maar ik vond dat je het recht had om het te weten. We willen niet dat we je dadelijk terugbrengen naar je vader met een kind in je armen...Het is raar om te zeggen, maar we hebben echt het beste met je voor. Niemand van ons wil je pijn doen en ik weet zeker dat Tobias niet echt misbruik van je wilde maken. Maar als je hem alleen zet in een kamer met een knap meisje als jij...Hij heeft zichzelf gewoon niet helemaal in de hand en vergeet wel eens wat de gevolgen zijn. En vooral met wie hij samen is. Rosalina was ook niet het eerste beste h...' Gauw verbeterde hij zichzelf', om geen ongepaste taal te gebruiken. 'Niet de eerste de beste gezelschapsdame.' Hij hoopte erop dat ze hem nog even aan zou kijken, dat ze begreep dat hij haar echt niet wilde kwetsen met wat hij zei. 'Ik zal ervoor zorgen dat er iemand anders komt, een andere bewaker en iemand die wel gepast met je om zal gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 11:13 pm

Aaricia keek naar Kyle toen deze voor haar neerknielde en haar handen vast pakte. Ze bleef hem aankijken terwijl ze luisterde naar zijn woorden. Het deed haar pijn te horen dat hij al bij een ander hoorde, dat hij het haar niet had verteld. Dat ze zich had laten verleiden en da ze zo makkelijk was geweest. Maar ook begreep ze dat het zeker Kyle zijn schuld niet was, hij had haar tenminste gewaarschuwd. Hoewel het pijn deed was het misschien maar beter dat ze het nu al wist dan wanneer het echt te laat was. 'Ik zal ervoor zorgen dat er iemand anders komt, een andere bewaker en iemand die wel gepast met je om zal gaan.' Zei Kyle toen, gepast.. Aaricia knikte, al hoopte ze dat wie het ook zou worden.. "Wil je misschien nog even blijven?" vroeg ze. Hoewel ze niet veel gezelsschap gewend was was ze er in die korte tijd dat Tobias er zo vaak was geweest enorm gehecht aan geraakt. EN hoewel ze nu voor het eerst weg van huis was was dit de eerste plek waar ze zich echt thuis had gevoeld. veilig. En hoewel haar gezicht geen extra emotie vertoonde rolde er toch een eenzame traan over haar wang. en die ene traan was meer emotie, dan wat ze eerder bij elkaar ooit in het bijzijn van een ander had getoond op de momenten Met Tobias samen na wellicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederica

Frederica


Rang : Nothing dangerous, yet.
Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 11:18 pm

Serena

Serena keek naar Stan en grinnikte kort. Hij kon zeker wel uit zijn woorden komen. Niet dat het haar iets deed, hij kon haar toch niet beledigen. Vanuit haar ooghoek zag ze hoe Riven het dek op liep en zonder de jongen die naast haar stond nog een blik te gunnen liep ze naar hem toe. Stan kon niet veel beginnen met dat been van hem, maar Riven daarintegen was in zijn beste staat. Serena stond al snel naast hem en plantte haar handen op haar gevormde heupen. 'Je komt goed van pas, ga met me mee naar dat grote schip.' Met een vlugge beweging klom ze in de mast en wachtte tot ze nog maar een klein stuk van het vrachtschip waar Rinah naar verdwenen was af vaarden. Met een scheve grijns zag ze dat al een groot deel van de bemanning was overwonnen. Vlug nam ze een sprong en landde met een perfecte rechte houding op het voordek. Serena draaide zich om, trok haar zwaard en keek naar Riven. 'Kom je nog?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyza maa 10, 2012 11:32 pm

-NPC-Kyle-

'Egenlijk...' Hij zag de traan over haar wang rollen en veegde hem instinctief weg. Hij wist dat hij haar nu niet alleen kon laten en besloot om naast haar te zitten. 'Ik kan wel even blijven.' Kyle vroeg zich af wat hij nu het beste kon doen, hij wilde haar het liefst tegen zich aantrekken om haar te troosten, maar was bang dat het haar de verkeerde gedachten zou geven. Daarom liet hij het maar aan haar over. Als zij erover wilde praten, zou hij luisteren, als ze een ander gespreksonderwerp wilde ook. En mocht ze helemaal niets willen zeggen, dan zou hem dat ook niet gaan vervelen. Kyle keek even naar de deur die nog openstond, hij twijfelde eraan of ze die misschien dicht wilde zien voor haar privacy, maar tegelijkertijd had hij het idee dat ze nu liever niet weer achter een gesloten deur zou willen zitten met een man.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyzo maa 11, 2012 10:02 am

Stan

Hij volgde Serena met zijn ogen, maar bleef steen vast staan waar hij stond. Het was sowieso niet alsof hij heel veel kon uitvoeren op het moment. Maar zelfs als hij het kon had hij niet willen mee werken aan deze barbaarse manier van beroving. Hij zag hoe Rinah, het meisje dat eerder bij hun gestaan had als een malle over het dek van het grootste schip stormde. Ze liet de meeste mannen wel in leven. Als ze naar haar schenen te luisteren. Maar Stan kreeg verschrikkelijke rillingen van haar.

Rinah.

Ze had net een man de keel door gesneden die bleef volhouden dat hij haar aan kon. Nou dat was zijn probleem. Het bloed stroomde langzaam door de wond terwijl ze het levenloze lichaam los liep en die als een zakje pudding aan haar voeten in elkaar zakte. Veel van de rest van de bemanning hadden ze ontwapend en in een hoekje gedrongen waar ze zich koest hielden. Toen Rinah zag dat Serena aan boort kwam rende ze vrolijk naar haar toe. "De weg naar het ruim is bijna vrij kapitein."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyzo maa 11, 2012 12:53 pm

Riven fronste even en keek Serena na. Hij hoopte echt niet dat ze te hoge verwachtingen hadden. Hijw as altijd bezig geweest met de gevangenen en af en toe mocht hij eens wat roven, maar voor overvallen werd hij meestal niet uitgekozen. Hij keek op en klom omhoog de mast in en greep een van de touwen vast. Hij waagde de sprong en terwijl hij nog in het touw hing hing hij even op de kop. Het was niet geheel de bedoeling geweest al zag het er uit alsof het zo hoorde. hij liet los en draaide verder in de lucht om vervolgens te landen met een koprol om zijn evenwicht te bewaren. Hij keek op naar Serena met een ondeugende jongensachtige grijns waarna hij zijn wapen trok.

Aaricia volgde zijn hand met haar blik en merkte toen dat hij een traan van haar wang weg veegde. ze liet haar hand vervolgens tegen haar wang rusten en keek opzij toen Kyle naast haar was gaan zitten. Ze knikte. Ergens wist ze zelf ook niet goed hoe ze zich moest gedragen. ze wist dat Tobias het niet erg vond als ze tegen hem aan zou leunen maar ze wist niet hoe da voor anderen gold. daarbij kende ze Kyle ook een stuk minder. Ze keek naar haar handen die als een kommetje op haar schoot lagen. Veel wist ze niet te zeggen, het was puur het feit dat er iemand bij haar was wat haar gerust stelde. En eigenlijk was ze ook best bang dat te moeten missen. EIgenlijk hoefde ze voor zichzelf niet zo heel erg terug. het was dat er nog genoeg recht te zetten zou zijn. Ze keek weer voorzichtig terug op naar Kyle. Hoewel ze misschien niet terug wou was ze wel nieuwschierig. "Heeft mijn vader al iets van zich laten horen?" vroeg ze hem toen voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyzo maa 11, 2012 3:13 pm

Arion

Hij opende zijn ogen, maar zei niets. Met een kleine glimlach op zijn gezicht sloeg hij Cyan gade. Ze bewoog zich sierlijk en zelfverzekerd, zelfs al was ze blijkbaar net over hem heen gevallen. Hij zag haar in de weer gaan met water en een of ander kruid, en vroeg zich af of hij nog wel wist wat hij wilde. Of hij wel echt verliefd was, of dat zij al die tijd elijk had gehad en lust het enige was wat hem in haar armen dreef. Waarom anders zou hij zich nu zo voldaan voelen, terwijl ze bleef ontkennen dat ze iets in hem zag? Hij gaapte luidruchtig en rekte zich uit, alsof hij nu pas wakker werd. Hij wreef in zijn ogen en ging overeind zitten. Nieuwsgierig keek hij haar aan. 'Wat doe je, Cy?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyzo maa 11, 2012 10:48 pm

-Cyan-

Ze keek op toen Arion haar aansprak. 'Thee maken, soort van. Ik zal toch iets moeten om te voorkomen zwanger te raken?' antwoordde ze kalm. 'Ik zal later nog wel om echt heet water vragen voor de zekerheid, dus je hoeft je geen zorgen te maken.' Ze dronk de beker leeg en stond daarna op om naast hem op het bed te gaan zitten. 'Zolang ik mijn voorraadje kruiden nog heb zijn we vrij om te doen en laten wat we willen,' zei Cyan met een verleidelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyzo maa 11, 2012 11:17 pm

Arion

'En hoe groot is dat voorraadje?' wierp Arion tegen, al kon hij niet helemaal voorkomen dat er iets smekends of hoopvols uit zijn houding en stem sprak. 'Ik bedoel...Als het maar weinig is lijkt het me verstandig om er erg zuinig mee om te springen, nietwaar?' Dat, en hij wilde zijn vergissing van de vorige avond rechtzetten. Hij zou haar echt niet op haar wenken gaan bedienen als een slaafse...wel... slaaf. Hij zorgde echter dat ze in een goed humeur bleef door zijn armen achter haar te brengen en te beginnen met een kleine massage. Ze scheen er immers van te houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyma maa 12, 2012 1:53 am

-Cyan-

'Ik heb ruim genoeg hoor,' antwoordde ze, genietend van zijn aanrakingen. 'Ik had er rekening mee gehouden een tijdje weg te gaan en het werkt het beste bij dagelijkse inname, dus ik kan er nog wel een aantal weken mee vooruit.' Ze ging wat dichter bij hem zitten. 'Dus mocht je nog plannen hebben, dan heb ik helemaal geen bezwaar...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyma maa 12, 2012 2:59 pm

Arion

Hij bromde even onwillig. 'Het is óchtend, Cyan,' protesteerde hij. 'En ik heb nog niets gegeten. Bovendien hebben we onze tijd toch wel beter te besteden als we hier zo snel mogelijk weer weg w...' Haar nog naakte borsten streken vederlicht langs zijn huid, de toppen ervan hard. Hij deed er maar het zwijgen toe en wachtte tot ze op zou staan en hij de kans zou krijgen zich vlug aan te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederica

Frederica


Rang : Nothing dangerous, yet.
Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyma maa 12, 2012 7:33 pm

Serena

"De weg naar het ruim is bijna vrij kapitein." Hoorde ze Rinah zeggen en met een grijns knikte ze naar haar. 'Goed werk, laten we kijken wat voor buit ze verschepen.' Haar blik gleed naar Riven die al klaar stond met zijn wapen en streek even over de voering van haar jas waarna ze richting het ruim liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptyma maa 12, 2012 7:37 pm

Riven keek op naar Serena, aangezien ze hem nog geen andere bevelen had gegeven dan dat hij haar moest volgen liep hij met haar mee. Het was zowizo niet alsof ze mensen te kort kwamen om de boel te overmeesteren, dat had hij nu ook al wel door. Met zijn zwaard in zijn hand liep hij met de kapitein mee als een tamme puppy. Hij was wat dat betreft heel makkelijk, werd hij afgezet en opnieuw opgevangen was hij zo trouw aan een willekeurig ander schip. erg veel problemen had hij niet met een nieuwe leiding. Al voelde hij bij Serena, ondanks dat hij er wel op vertrouwde dat ze zichzelf kon beschermen, toch wel de enorme drang om te zorgen dat ze veilig was en haar niets over kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptydi maa 13, 2012 10:54 pm

-Cyan-

'Ik vind het anders een zeer goed tijdverdrijf zolang die deur nog op slot zit,' antwoordde ze grijnzend. 'Maar nu je over eten begint...Misschien moet je maar weer eens je jurk aantrekken voor ze dadelijk binnen vallen.' Ze streek met haar hand langs zijn wang. 'Als je dat wilt tenminste.' Zelf maakte ze nog geen aanstalten zich aan te kleden.

---

-NPC-Kyle-

Hij liet de stilte even duren, verwachtend dat ze het zelf wel aan zou geven als ze verder nog over iets wilde praten. Tot zijn spijt sneed ze het ene onderwerp aan waar hij niets positiefs over kon zeggen.
'Het spijt me, meisje,' antwoordde Kyle. 'er is nog geen bericht gekomen. Al hoop ik natuurlijk dat je zo snel mogelijk naar huis kan, ik vrees dat je nog even bij ons moet blijven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptydi maa 13, 2012 10:58 pm

Aaricia keek op en knikte. Ze glimlachte vreemd genoeg nadat Kyle dit zei. "Het geeft niets." Zei ze. Ze keek hem aan. "Om eerlijk te zijn voel ik me hier toch meer thuis dan daar." Bekende ze hem toen toch. "Ik bedoel.. de enige die thuis vriendelijk tegen mij zijn worden daar toe gedwongen, ik weet nooit wanneer iemand het meent of wanneer iemand het alleen zegt omdat het moet, hier hoeft niemand het.." Ze maakte haar zin verder niet af maar de voorzichtige glimlach op haar gezicht vertelde genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptydi maa 13, 2012 11:48 pm

-NPC-Kyle-

'Ach nou, om eerlijk te zijn vertel ik mijn mannen...' Hij begon serieus, maar zijn blik ging niet veel later over in een glimlach. 'Nee, je hebt gelijk, hier doen we het omdat we het willen. Hoewel sommigen duidelijk teveel willen.' Zijn blik werd voor een seconde lang duister, voor hij weer naar haar glimlachte. 'Het lijkt me alleen niet echt iets voor een prinses om zich bij ons aan te sluiten, ik bedoel, je zult ooit weer naar huis moeten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptywo maa 14, 2012 3:22 pm

Aaricia keek op. Ze zou er zo zijn ingetrapt als Kyle vervolgens niet had laten merken dat hij een grap maakte. Ze was wat dat betreft gewoon te goedgelovig. Ze glimlachte. 'Hoewel sommigen duidelijk teveel willen.' Zei Kyle waarna Aaricia enkele tellen naar de grond keek. 'Het lijkt me alleen niet echt iets voor een prinses om zich bij ons aan te sluiten, ik bedoel, je zult ooit weer naar huis moeten...'Aaricia keek terug op en knikte. Hoewel ze niet terug wilde wist ze dat het misschien maar beter was als ze dat wel deed. immers als ze terug zou gaan zou ze meer invloed kunnen uitoefenen dan wanneer ze hier was. "Misschien kan ik hier niet blijven." begon ze dan ook. "Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet kan verzetten. Nu ik weet wat er mis is weet ik waar ik me voor in wil zetten." Ze glimlachte voorzichtig. "Nu hoop ik alleen dat ik het lef er nog voor heb als ik dan ook echt terug ben." bekende ze. Want ze wist dat ze ergens, hoewel ze wou dat het niet zo was, bang was voor haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptywo maa 14, 2012 3:58 pm

-NPC-Kyle-

'Dat komt dan wel weer,' antwoordde Kyle. 'Dat je het al weet is al heel wat.' Hij keek even uit het raam en zag dat het al behoorlijk donker aan het worden was. 'Maar ik denk dat het even tijd voor je is om te gaan slapen, morgen is er weer een nieuwe dag.' Hij stond op en liep naar de de deur. 'Weltrusten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Lisora

Lisora


Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Drenthe

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptywo maa 14, 2012 4:18 pm

Aaricia keek Kyle na toen hij opstond en naar de deur liep. ze knikte. "Weltrusten." antwoorde ze hem met een vriendelijke glimlach. Ze trok haar schoenen uit toen hij uit de kamer was om zich om te kleden in een simpel nachtjaponnetje. immers ze had haar eigen nacht kleding toch, dus waarom zou ze het dan niet dragen? Ze kroop onder de dekens en sloot haar ogen om te gaan slapen.
Aaricia draaide op haar zij toen de eerste lichtstralen haar deden ontwaken. Slaperig opende ze haar ogen en keek ze op. Ze hoorde de deur open gaan en keek op toen een klein mollig vrouwtje opendeed. Ze lachte. "Nog in bed?" vroeg ze. Aaricia kwam overeind en glimlachte vriendelijk naar de vrouw. Ze zag hoe een bord met haar ontbijt op de tafel werd neergezet. De vrouw liet haar handen even op haar buik rusten. "Zo, dat is dat, we zijn weer los dus je kunt straks even een luchtje scheppen als je wil." Zei de vrouw. Aaricia knikte. "Bedankt." De vrouw glimlachte, "Nou zo moet het wel lukken of niet? Ik moet zo toch weer terug naar de keuken." Aaricia knikte. "Het lukt zo wel ja, bedankt." Ze glimlachte en de vrouw liep weg. Aaricia kwam overeind en liep naar haar kleding. ze besloot dat ze zich wellicht beter eerst aan kon kleden voor ze aan har ontbijt begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Moderator
Alina


Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptywo maa 14, 2012 9:33 pm

Arion

Hij maakte even een protesterend geluid.
'Zelfs al zou ik niet willen - en ik zeg niet dat het zo is, wat voor keus heb ik dan? Ze kwamen gisteren ook gewoon zomaar binnen zonder eerst te...'
Nog voor hij zijn zin af had kunnen maken klonk het geluid van een sleutel die in het slot werd gestoken. Hij keek als verstijfd naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Admin
Emena


Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Roosendaal

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptywo maa 14, 2012 9:52 pm

-Cyan-

Cyan vroeg zich af waarom Arion ineens stilviel, toen hoorde ze de sleutel in het slot krassen. Snel stond ze op en trok ze een jurk aan, om voor de opening te gaan staan.
'Opschieten,' siste ze naar Arion, gebarend naar het deel van de kamer dat niet te zien zou zijn zodra de deur geopend werd. 'En zorg ervoor dat je er snel fatsoenlijk uitziet.'
Vervolgens zette ze haar meest vriendelijke glimlach op om de persoon aan de andere kant van de deur te verwelkomen.
'Goedemorgen,' zei de vrouw. 'Ik kwam jullie je ontbijt brengen.' Cyan keek even naar het blad in de vrouw haar handen. 'Een eenmalige actie hoor, de volgende maaltijd worden jullie gewoon verwacht aan tafel bij de rest.' Cyan deed haar best zo onopvallend mogelijk de deur tegen te houden, zodat die niet geheel zou openen.
'Bedankt,' antwoordde ze de vrouw. 'Ik zou u graag binnen willen laten, maar mijn kamergenoot is helaas nog niet gekleed. Ik denk niet dat zij het op prijs zou stellen als de deur dan wagenwijd open zou gaan.'
'Ah, natuurlijk,' antwoordde ze en ze overhandigde het blad aan Cyan. Hoewel het er zeer gewoon uitzag, leek het alsof de vrouw probeerde een blik op de kamer achter haar te werpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mythica.actieforum.com
Tsukiko

Tsukiko


Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Eindhoven/Hengelo (ov)

Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Emptywo maa 14, 2012 10:03 pm

Rinah

Na dat Serena aan liep volgde Rinah met een drafje om vervolgens voor haar uit te schieten. Ze zorgde dat de laatste bemanningsleden die in de weg konden staan hen niet lastig vielen. Zodat de kapitein vrij baan had om als eerste de buit te bezichtigen. Ze glimlachte vrolijk naar Serena na dat ze weer een man in een van de hutten had opgesloten. Ze vond dit soort werk heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Aireolia - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   Aireolia - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aireolia
Terug naar boven 
Pagina 28 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aireolia: NPC
» Aireolia: Informatie
» Aireolia: Personages

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: