Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Aireolia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Emena
Admin

Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 16, 2012 10:58 pm

-Cyan-

"Oei...Dan zul je echt moeten leren hoe je de wachten te slim af blijft..." Cyan zag hoe hij naar de deur keek en ging hem voor, de trap af. "Dus nu ineens wil je wel gaan?" Ze vroeg zich af hoe het kwam, maar had wel een vermoeden, het maakte dat ze extra uitdagend probeerde te lopen. "En heus, als ik je zeg dat je me kunt vertrouwen. kun je dat." Zolang ik me aan de belofte wil houden dan.
Terug naar boven Go down
http://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator

Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 16, 2012 11:51 pm

Arion

'Natuurlijk wil ik gaan!' hij keek haar aan alsof ze gek was. 'Straks krijgt Floretta het rare idee om me te gaan veilen ofzo. je weet maar nooit, als ze besluit dat ik voor een hoer niet geschikt genoeg ben en niet genoeg klanten zal trekken.' Dat gebeurde toch zeker wel eens in een hoerenkiet? Arion liep wat sneller, in de richting van de vrijheid.

Dag 1: Naar meeting van Elrond geweest. Was de knapste daar. Ging er in een dronken bui mee akkoord dat ik een stel kleine mannetjes naar Mordor zou volgen om een gouden ring - duidelijk namaak - in een vulkaan te gooien. Enorme kater.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 16, 2012 11:56 pm

-Cyan-

"Ik zou het prettig vinden als je het bij de term 'gezelschapsdame' hield, of in jouw geval, 'gezelschapsheer'," antwoordde Cyan, een tikkeltj geïrriteerd. "En zover ik weet veilt ze niemand, als ze je niet kan gebruiken ben je vrij om te gaan en staan waar je wil." Even probeerde ze zich te bedenken waar ze het beste heen konden gaan, de markt leek haar wel een leuke optie. Zonder het hem te zeggen liep ze die kant op. Hij zal het vanzelf wel merken.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jan 17, 2012 9:20 pm

Arion

'Hey, waar gaan we nu heen? In die richting is de markt! Daar zwermt het van de soldaten!' Desondanks volgde Arion haar op de voet. Wie had hij anders nog? 'Cyan, ze hebben jou misschien samen met mij gezien. Straks pakken ze je op. Wat hebben we hier eigenlijk te zoeken?'

Dag 1: Naar meeting van Elrond geweest. Was de knapste daar. Ging er in een dronken bui mee akkoord dat ik een stel kleine mannetjes naar Mordor zou volgen om een gouden ring - duidelijk namaak - in een vulkaan te gooien. Enorme kater.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jan 17, 2012 9:51 pm

-Cyan-

"Zoals ik al zei, ik ga je leren hoe je de wachters te slim af kunt zijn...Althans, mijn methoden daarvoor." Ze glimlachte naar hem. "En in een massa val je minder op dan in een verlaten steegje." Het zwermt toch overal van de wachters deze dagen, dacht Cyan. Ze zei het maar niet hardop, om te voorkomen dat Arion helemaal overstuur zou raken. "Sowieso kun je gelijk nog iets leren, mocht het beroep je toch niet helemaal bevallen...Je kunt toch pas goed zaken doen als je weet hoe je anderen meer geld afhandig kunt maken dan ze lief is, zonder dat ze het doorhebben. Of het pas te laat doorhebben."
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 22, 2012 7:27 pm

Arion

Hij hield abrupt stil. 'Ho even, Cyan,' zei hij scherp. 'Ik dacht dat ik er heel duidelijk in was hoe ik over stelen denk. Ik doe het niet.' Hij sloeg demonstratief zijn armen over elkaar en schudde zijn hoofd. 'Ik ga wel weer terug naar het Huis.'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 22, 2012 11:34 pm

-Cyan-

"Dus je wil liever hele dagen met dat werk bezig zijn dan even ertussen uit knijpen? Jij je zin. Je hoeft ook niet zelf te stelen hoor, ik kan best wat beurzen pakken en ze dan naar je toe gooien, daar schijn je immers geen moeite mee te hebben..." antwoordde Cyan rustig. "En ik zou het ook geen stelen willen noemen, eerder mensen attenderen op hun onoplettendheid, degene bij wie ik dat doe kunnen toch wel een paar goudstukken missen."
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 23, 2012 11:19 pm

Arion

Die woorden gingen hem net iets te ver. 'Ik heb wél moeite met geld dat me wordt toegegooid en afkomstig is van burgers die niemand kwaad doen!' siste hij. 'En ík kon het niet missen, of was je dat soms vergeten? Weet je wat? Ik ga gewoon helemaal niet meer terug! Dat ik moet verblijven tussen de hoeren en dieven is tot dáár aan toe, maar om met een oplichtster en leugenaar in zee te gaan? Daar pas ik voor! Ik ga wel naar de havens! Dan zul je zien of Floretta's mannetjes werkeijk zo'n moeite doen voor haar verdwaalde schaapjes! De groeten!' Hij stampte boos weg, zonder echt een richting te kiezen, maar bij haar vandaan. Hij wist ook wel dat ze de havens zouden controleren en dat hij echt niet zomaar weg kwam, en ook dat hij vroeg of laat weer terug in de goot zou belanden, maar momenteel kon hij haar gewoon even niet uitstaan. Ze maakte zoveel verwarrende gevoelens in hem los. Enerzijds woede, en minachting en misschien zelfs haat... maar aan de andere kant kon hij niet vergeten hoe ze behandeld was. En hij kon niet vergeten hoe mooi ze was als ze hem aanraakte. Hem kuste... hij vloekte luid en gaf in een verlaten steegje een trap tegen een vuilnisemmer.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 23, 2012 11:58 pm

-Cyan-

Best, dacht Cyan. Liever zou ze het hem toeschreeuwen toen hij wegliep, maar ze hield zich in. Ze wilde haar aanwezigheid namelijk niet verraden, dat zou haar zaken geen goed doen. En hij is waarschijnlijk toch de moeite niet waard. Even bleef ze in een zijstraat zo dicht mogelijk tegen de muur aan staan, om de tijd te nemen een geschikt slachtoffer te vinden. Terwijl ze daar wachtte, hoorde ze vlakbij twee vrouwen druk praten met elkaar. Cyan bedacht zich dat ze wel even de tijd had om te luistervinken, de toon maakte haar namelijk duidelijk dat het groot nieuws was.
"Gisteren heeft hij weer toegeslagen, heb je het al gehoord?"
"Het belastinggeld gestolen toch, als ik het goed heb? De vaten vervangen door vaten met olie...Sluw als een vos is hij..."
"En sterk als een beer...Niet te vergeten zo onverzadigbaar als een..."
De andere vrouw onderbrak de eerste voor die haar zin af kon maken. "Als je hoort wat hij in Floretta's huis heeft gedaan...Ik zou hem ook wel mijn akkertje willen laten bewerken hoor..."
"Annetta! Hoe kun je dat denken? Wat een zedeloze gedachte van je...Wat moet je man er wel niet van denken?"
"Je gaat me niet vertellen dat jijzelf er nooit aan gedacht hebt, of wel soms?"
De stilte van de andere zijde maakte Cyan duidelijk dat dit gesprek niet zo interessant was als ze gedacht had. Sowieso kon ze niet anders dan de dief uitlachen om zijn stommiteit zich zo bekend te maken, discretie was altijd haar grootste wapen geweest. Hoewel haar naam in Floretta's wereld zeer bekend was, had ze er altijd opgelet niets uit te laten lekken bij haar andere praktijken.
Ze wilde graag langer luisteren, in de hoop dat ze nog een naam bij de daden zou krijgen, maar op dat moment zag ze een goed gevoede man voorbij komen lopen die zin beurs dusdanig opvallend bevestigd had dat ze zichzelf niet kon helpen. Cyan liep de zijstraat uit en mengde zich in de menigte, terwijl ze haar dolk zo onopvallend tevoorschijn haalde, net de punt zou zichtbaar zijn, keek ze goed hoe ze het het beste aan kon pakken.
Niet veel later liep ze vlak naast de man, stak ze haar hand uit en sneed ze behendig de buidel los. Voor het ding op de grond viel had ze het al opgevangen met haar andere hand. Ze wilde het net wegstoppen toen ze andermans hand op haar schouder voelde.
"Waar denken wij mee bezig te zijn?" hoorde ze een stem bulderen.
Cyan draaide zich om en keek zo lief en onschuldig mogelijk naar de wachter terwijl ze antwoordde: "Ik zag de beurs vallen en wilde hem net oprapen voor deze meneer, enkel zodat hij er thuis niet achter hoefde te komen dat hij hem verloren was."
"Ik heb je anders niet zien bukken." De man in kwestie was blijven staan, net als meer van de aanwezigen. De uitdrukking op het gezicht van de wachter maakte haar allang duidelijk wat hij van haar verklaring dacht. Godverdomme.
Terug naar boven Go down
Tsukiko

Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di jan 24, 2012 9:16 pm

Stan

Hij sprong van een dak naar de ander met een krachtige luchtstoot zorgde hij er voor dat hij de overgang haalde. Hij was echter niet snel genoeg om zich op te vangen maar zijn benen hielden het wel. Stan had geen zin om naar de aarde te gaan, maar als ze het product werkelijk nodig hadden. Hij wilde zijn vader niet teleurgesteld zou zijn. Tot zijn verbazing zag hij het bazige meisje dat een dag eerder had gevonden dat ze hem de les moest lezen. Ze leek in moeilijkheden te zitten. Hij keek even, en bedacht zich of hij haar zou helpen. Al snel besloot hij zijn beentjes over een dakrand te laten bungelen en het eens goed te bekijken. Hij had geen zin om te moeten gaan rennen.

Lev

"Pff, het is toch niet alsof ik niet meer recht loop." Hij dronk het biertje leeg en plaatste het naast de deur. "Zie niemand die het ziet."

Isobella

Binnen de kortste keren had ze een dik verslag geschreven en deze achter gelaten op het bureau van de koning. De gedachten aan rebellen en piraten hadden haar ergens anders heen gebracht. De gedachte aan haar zoon zat vast in haar hoofd. Ze moest de man vinden die toen der tijd haar kind had aangenomen. Het was al meer dan twintig jaar geleden, hij zou ondertussen volwassen zijn.
Ze pakte een dikke wollen jas en liep met grote passen het kasteel uit.

Terug naar boven Go down
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   do jan 26, 2012 11:54 pm

Arion

Hij was nauwelijks honderd meter van haar verwijderd, toen de eerste wachters al in zicht kwamen. Er liepen wel tien gewapende mannen in kordate looppas vanuit de hoofdstraat zijn kant uit. Oh nee!
Arion keerde zich om en vervolgde zijn weg in de richting waar hij vandaan kwam, zich zo onopvallend mogelijk gedragend door in hetzelfde tempo als de soldaten achter hem te lopen, niet trage en vooral ook niet sneller. Dief, oplichtster of hoer, Cyan had hem wel helpen ontsnappen aan de wachters. En of ze er nu bijbedoelingen en egoïstische motieven voor had of niet, het was niet meer dan eerlijk om ook haar een kans op ontsnapping te gunnen. Zeker omdat ze een hulpeloze vrouw was. Hij had althans niets bij haar kunnen ontdekken waarmee ze zich kon verdedigen. En hij had toch veel van haar gezien.
Eenmaal ter plaatse echter, bleek dat hij al te laat was. Hij hoefde haar niet te zoeken. Een wachter had haar al gevonden en hield haar vast bij haar pols.
"Ik zag de beurs vallen en wilde hem net oprapen voor deze meneer, enkel zodat hij er thuis niet achter hoefde te komen dat hij hem verloren was." jammerde Cyan zielig.
"Ik heb je anders niet zien bukken."
Arion kon het niet laten heel even zelfgenoegzaam te grijnzen - boontje komt om zijn loontje, mevrouw de meesterdief die nooit gepakt wordt - voor hij op de man af liep.
'Anne, mijn lieveling!' Hij liep met een geschokt gezicht op haar af, biddend dat de man hem niet zou herkennen. En anders zou hij hem neerslaan, en met haar wegrennen voor die andere soldaten bij hen waren. Zoveel tijd had hij daar niet voor, dus moest hij snel handelen. En wat vinden om hem mee neer te slaan...
'Het spijt me meneer, maar ik vrees dat u de verkeerde hebt. Ik was heel even een kijkje gaan nemen in dat steegje verderop, en liet mijn vrouw even alleen, waardoor dit natuurlijk is voorgevallen,' zei hij met een schuldige blik. De Wachter keek hem alleen maar achterdochtig aan en gromde even. Een man van weinig woorden dus.
'Mijn vrouw is geen dievegge, meneer, absoluut niet. Ze is alleen wat...in de war, snapt u? Meer dan gewone vrouwen zelfs. Ze is zo incompetent dat ik haar eigenlijk geen minuut alleen kan laten voor ze nieuwsgierig aan andersmans spullen gaat zitten, vreemdelingen omhelsd...en zelfs juichend een stortbad neemt onder een geleegd wordende po, als ik haar niet tegenhoudt. Het is een tragische aandoening.' Hij knikt verdrietig terwijl hij zijn handen om Cyans pols legde. 'Maar ik houd van haar, ziet u, en ik kan het gewoon niet aanzien dat ze hele dagen binnnshuis zit weg te kwijnen. Daarom nam ik haar vandaag mee naar buiten.' De andere soldaten kwamen er al aan, zag hij. 'Maar het zal niet weer gebeuren, dat beloof ik u. Ik zla haar nu gelijk naar huis brengen.' Hij pakte de beurs van haar af en overhandigde hem netjes aan de wachter. 'Nou, gegroet, vriend Wachter,' zei hij beleefd, voor hij haar begon mee te trekken naar de relatieve veiligheid van Floretta's Huis. De man keek bedenkelijk, zag hij. Alsof hij...hem bekend voorkwam. Arion zette het op een rennen op hetzelfde moment dat de wachter schreeuwde:
'Dat zijn ze! Alle vervloekingen nog an toe! Grijp hen! De Bende van de Veroveraar!!' Verbeeldde hij het zich nou of keek die kerel angstig? Veel tijd om erover na te denken had hij echter niet. 'Rennen, Cy!'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   vr jan 27, 2012 12:21 am

-Cyan-

Op het moment dat Arion haar te hulp schoot, was ze opgelucht. Wie weet kom ik hier nog weg. Maar toen hij meer begon te zeggen werd ze kwader met de minuut. Het kon haar dan ook niets schelen wat er met hem zou gebeuren toen ze op zijn bevel begon te rennen, al snel schoot ze voor hem uit een steegje in en maakte ze gebruik van haar eerdere vluchtpogingen om haar achtervolgers goed af te kunnen schudden. Niet alleen de wachters, maar ook Arion , ze had geen zin om hem te zien momenteel, hij had er immers ook geen problemen mee om van mij weg te gaan, Ergens begon helaas een stemmetje in haar te zeuren dat ze hem toch wel dankbaar moest zijn. Dat, en dat alleen, was dan ook de reden waarom ze toch omkeek. Cyan zag hem niet, dus besloot ze niet verder weg, maar een stukje terug te gaan, in de hoop zijn spoor op te kunnen pikken.
Het duurde langer dan ze er tijd aan kwijt wilde zijn, waardoor ze zich af begon te vagen waarom ze überhaupt de moeite deed. Omdat Floretta me anders gaat beschuldigen dat ik het expres gedaan heb... In gedachten zag ze al voor zich wat er dan zou gebeuren. Die gedachten maakten dat ze niet opgaf en ze wist niet of het toeval was, maar even later zag ze hem lopen. [i] Of iemand die verdomd veel op hem lijkt.[i] Voor Cyan zich ervan verzekerd had dat het hem was, had ze hem al vastgepakt en gedwongen naar haar toe te draaien. Binnen enkele seconden had ze haar hand opgeheven en op zijn wang terecht laten komen. "Die heb je verdiend omdat je niet luisterde. Ik had je toch gezegd dat ik je zou leren hoe je van wachters af moest komen? En dan toch je eigen weg willen gaan?" Vlak na haar laatste woord gesproken te hebben, bracht ze echter haar lippen naar zijn andere wang. "Maar toch bedankt dat je me gered hebt."
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   za jan 28, 2012 10:50 pm

Arion

Cyan rende snel voor hem uit en het was duidelijk dat ze geen zin had om op hem te wachten. Dit was zijn kans om weg te komen. Arion aarzelde even, maar nam toen zijn besluit. Die stomme zoetsappige kalverliefde voor een hoer moest maar eens over zijn. En het zou alleen verdwijnen als hij uit haar buurt zou komen. Hij kón har niet redde van haar ellendige leven. Hij had geen geld en geen aanzien. Ze scheen een redelijk comfortabel leven te lijden momenteel, en hij had haar niets te bieden.
Hij rende dus plotseling een andere richting uit en wachtte tot hij een goede verstopplek had gevonden, achter een stapel houten planken. Hij wachtte tot hij de wachters niet meer hoorde, voor hij voorzihtig opstond om zijn benen te strekken.

Tot zijn verbazing echter, dook Cyan plots naast hem op. Voor hij iets kon zeggen sloeg ze hem in zijn gezicht.
'Wat in hels...!?'
"Die heb je verdiend omdat je niet luisterde. Ik had je toch gezegd dat ik je zou leren hoe je van wachters af moest komen? En dan toch je eigen weg willen gaan?" Vlak na haar laatste woord gesproken te hebben, bracht ze echter haar lippen naar zijn andere wang. "Maar toch bedankt dat je me gered hebt."
Arion keek haar overdonderd aan. Toen vermande hij zich. Hij duwde haar van zich af.
'Ik wilde gewoon niet dat ze je op zouden pakken. Je hebt mij ook gered en eerlijk is eerlijk. Ik deed het niet omdat ik me heb bedacht en in de tent wil werken, of omdat ik vind dat je me niet hebt misleid. Je weet net zo goed als ik dat mensen mij nooit goed zouden betalen voor een nacht met hen. Ze bieden hooguit zilverstukken, en dan zal het me nog jaren gaan kosten voor ik genoeg zal hebben om er voorgoed mee te kunnen stoppen.'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   za jan 28, 2012 11:47 pm

-Cyan-

"Dat ligt er maar net aan hoe serieus je je lessen zou volgen, maar als je niet wilt, mij een zorg. Blijkbaar doet het er voor je dus niet toe dat je les krijgt van een van de betere, althans dat zeggen mijn klanten. En wie weet had ik je wel de fijne kneepjes van het vak kunnen leren, waardoor jouw klanten dat ook zouden zeggen. In de vorm van de welbekende klank van rinkelend goud..." Cyan ging dicht tegen hem aan staan voor ze verder ging. "Maar ja, als jij je leven liever wilt verdoen met het vinden van een baantje waar je zeker nooit van je leven genoeg mee verdient om er nog voor het einde van je leven mee te stoppen, tja dan is dat jouw keus he?" Ze legde haar handen op zijn armen. "Ik zou je heus niets kwalijk nemen, echt niet. Helaas vrees ik dat Floretta..." Ze keek expres omlaag naar de grond en pauzeerde even voor ze haar zin afmaakte. "Me het niet in dank zal afnemen als ik haar het nieuws kom brengen. Maar als jij zo graag weg wilt, dan zal ik die klappen wel zonder morren incasseren...Ik zal geen andere optie hebben..." Ze knipperde even hevig met haar ogen, om ze zo wat vochtiger te krijgen voor ze hem weer aankeek. "Of het moet zijn dat je je toch bedenkt en mee terug wil gaan met me?"

Terug naar boven Go down
Tsukiko

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 11:26 am

Stan

Snel krabbelde hij overeind toen de jongen herkend werd die hij de vorige dag had geholpen uit die benarde situatie met dat meisje. Als ze die gast al herkende, dan moest Stan zelf zich zeker uit de voeten maken. Hij sprong over de daken voor hij uit het zich was en sprong vervolgens op de grond om snel terug naar de kade te gaan. Hij had toch niets meer te zoeken in de stad.

Isobella

Isobella liep verdwaald door de achterwijken van de grote stad heen. Ze voelde zich nogal ongemakkelijk met haar bontmantel om haar schouders. Ze stak uit als een rode puist midden op een perfect gezichtje. Ze moest die herberg vinden, die zelfde herberg waar ze twintig jaar geleden de man was tegen gekomen die wel wat voor haar wilde regelen. Ow ze wist het nog goed. Met haar hoogzwangere buik meegesleept worden door haar moeder door de vieze straten om vervolgens een nog smerigere herberg ingetrokken te worden.
Ze was zo in gedachten verzonken dat ze niet merkte dat een jongen vlak voor haar neus een zachte landing maakte terwijl hij uit het luchtledige leek te vallen.
Ook hij scheen niet op te letten want met een harde klap kwamen de twee tegen elkaar aan.
Ze keek hem recht in de ogen. Die donkere ogen, de gebruinde huid, de vorm van zijn jukbeenderen. Het beeld deed er langer over in haar gedachten ingeprent te worden dan dat ze hem werkelijk aan keek.
Hij draaide zich snel om en sprintte weg. Ze zag zijn kleding, die er op duidde dat hij waarschijnlijk een piraat moest zijn.
"Jongen man !! Wacht even ik wil je iets vragen."
Terug naar boven Go down
Lisora

Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 11:35 am

Aaricia keek Tobias na. Ze had haar handen netjes op haar schoot gelegd en haar benen leunde gezamenlijk wat naar rechts. Ze keek naar haar handen totdat ze iemand aan de deur hoorde prutsten. Ze kwam overeind en zag dat een vrouw binnen kwam. “Zo” zei de vrouw. De vrouw bekeek Aaricia eens goed en grijnsde. “Zo kan ik je maten toch niet fatsoenlijk opnemen?” zei ze. Ze legde de spullen die ze had meegebracht aan de kant en draaide Aaricia om. Aaricia liet het allemaal maar gebeuren en voelde hoe haar korset uit werd gedaan. Ze zag dat haar korset op de grond lag en liet een hand tegen haar buik aan rusten. Ze voelde zich ineens heel erg breekbaar zonder die steun die ze altijd gewend was. Maar veel tijd om er over na te denken kreeg ze niet toen de vrouw vervolgens ook haar nachtjapon en vele onderrokken uit trok. Net zolang totdat ze alleen nog in haar lange ondergoed stond.
Ze had een blos op haar wangen want ze schaamde zich behoorlijk ondanks dat het bij een vrouw was. Ze was wel gewend om aan en uitgekleed te worden, maar dat was altijd al door dezelfde dienstmeid geweest. Aaricia voelde een koud lint tegen haar huid. “Hmm.” Hoorde ze de vrouw mompelen. “De enige jurk die ik op voorraad heb die in de buurt komt van jou maatje niets zal dat mooie ondergoed van je wel laten zien. Aaricia keek geschrokken, wat? Een jurk die niet tot haar enkels zou rijken? En dat in het zicht van al die mannen!? De vrouw liep zonder nog veel meer te zeggen weg om even later met en minimaal broekje aan te komen. “Hier trek dit ding maar aan in plaats van die lange broek van je.” Zei ze simpel weg. Aaricia keek om zich heen maar zag niets om achter te gaan staan om zich aan te kleden. De vrouw fronste. “Dat kan gewoon hier hoor.” Zei ze. Aaricia keek op en knikte gedwee hoewel ze zich er niet zo prettig bij voelde. Ze trok de lange onderbroek uit om het korte ding aan te doen wat vrijwel meteen al begon te kriebelen door de ruige stof.
De vrouw glimlachte naar haar en pakte ene naald en draad om het nog wat te ruime broekje in te nemen. Ze kon het niet laten even haar handen om Aaricia haar middel te leggen, hij was echt zo smal. Ze glimlachte. Aaricia bloosde maar deed verder niets om het te voorkomen. Toen plots werd ook haar zijdenzachte hemd uit getrokken en ze sloeg haar armen rond haar borst. Blozend keek ze naar de vrouw. Ze vrouw keek op. “Maar je niet zo dik.” Zei deze slechts. Ze kwam al weer aan lopen met een andere blouse en rok. De rok was aan de voorkant korten dan aan de achterkant. En hij reek nog maar net tot haar knieën. Aaricia keek er naar. Zouden haar kuiten echt zo bloot moeten?
De vrouw kwam al weer aanzetten met een soort van onderborstkorset die ze om deed. Het ding gaf lang niet de steun die ze gewend was en zat eigenlijk ook heel los omdat hij gewoon niet strakker kon. Vervolgens werd haar een riem om de taille gedaan. De vrouw streek met haar hand door Aaricia haar lange haar waardoor ze zich wat ongemakkelijk voelde. “Daar zal ik even een vlecht van maken voor je.” Zei ze waarna ze vrij snel een losse vlecht in het lange haar had gedaan en die met een touwtje vastbond onderaan. “Zo” zei ze.
Aaricia keek naar zichzelf in de smerige en kapotte spiegel die in het hok hing. Ze herkende zichzelf zo nauwelijks terug en voelde zich ook ontzettend naakt. De vrouw keek naar haar voeten. “Hier trek deze laarzen maar aan.” Zei ze. Aaricia keek om en knikte. Ze ging zitten en trok de schoenen aan. Ze waren haar net een maatje te groot maar kleiner hadden ze niet. “Ik zal die knul wel weer voor je halen.” Zei ze omdat ze niet wist hoe Tobias zichzelf had voorgesteld en of hij wel een naam had gegeven. Aaricia keek op en knikte opnieuw. Ze vrouw opende de deur. “Bedankt voor uw goede zorgen vrouwe.” Zei Aaricia dan toch maar. De vrouw glimlachte kort waarna ze de deur uitliep met de rest van haar spullen. Ze liep even langs Tobias. “Ze is klaar.” Zei ze simpel weg waarna ze verder liep om de kapitein ook te informeren.
Aaricia had de laarzen aan. Gelukkig bedekte dat ook nog een stuk van haar benen maar het was toch vreemd. ze streek langs de jurk heen en zuchtte zachtjes, ze keek de kamer rond zonder echt een reden nadat ze weer was opgestaan.

Spoiler:

(2008 / 19:50, 15-05-2011)
Elfje
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 8:38 pm

Arion

Ze drukte zich weer tegen hem aan en Arion wenste dat ze dat niet zou doen. Het belemmerde zijn vermogen om helder te denken. In stilte vervloekte hij haar toen hij zijn hart week voelde worden bij zijn woorden.
'Verdomme, Cyan...' zei hij, een beetje schor. 'Ik kan je niet in elkaar laten slaan.' Hij zuchtte geërgerd. 'Goed, ik blijf dan nog wel even. Net zolang tot ik wat geld heb en een manier heb gevonden om weg te komen zonder dat jij de schuld krijgt. Als ik geen leerling van je meer zal zijn, waarschijnlijk.' Hoewel hij vreesde dat als het baantje werkelijk zo goed betaalde als ze hem voorhield... Verdomme.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 9:49 pm

-Tobias-

Hij had al een emmer water, zeep en een schrobborstel gehaald toen de vrouw naar hem toe kwam om te vertellen dat de prinses klaar was voor haar taak. Tobias liep naar de hut toe en vloekte even zachtjes toen hij merkte dat de deur niet fatsoenlijk afgesloten was. Gelukkig had de prinses het niet gemerkt, ze zat immers netjes te wachten.
"En Aaricia, ben je er klaar voor?" Hij hield zijn armen met de spullen uitgestrekt, in een gebaar dat zij het van hem over moest nemen. Tobias kon het niet laten haar nieuwe kleding uitgebreid te bekijken. Bij elk ander meisje zou hij gefloten hebben, nu wist hij zich gelukkig in te houden. "Weet je, ik zat me eens te bedenken... Nu je eruit ziet als een van ons, zou je misschien ook maar een andere naam moeten nemen, dat je voor iedereen ook echt een van ons lijkt te zijn...Maakt het allemaal wat makkelijker, mochten we ooit bij een stad moeten aanleggen."

---

-Cyan-

"Dank je Arion," zei ze, terwijl ze hem innig omhelsde. "Ik zal je beloven de lessen te versnellen, dan hoeft het allemaal niet zo lang te duren..." Gelukkig, dacht ze, krijg ik in ieder geval geen problemen... Cyan was echter zo erg met het overhalen van Arion bezig geweest, dat ze was vergeten op haar omgeving te letten. Voor ze het zich besefte, maakte een vreemde stem haar er al op attent.
"En nu hebben we je." Cyan keek op en zag een wachter te staan, helaas waren ze voor de verandering wel slim bezig geweest, aan de andere kant stond namelijk een van zijn collega's. Cyan nam afstand van Arion, om de situatie beter in te kunnen schatten, terwijl ze ook haar dolk zo onopvallend mogelijk zovast probeerde te houden dat het ding bruikbaar zou zijn. Helaas besefte ze zich al snel dat elke poging tot ontsnappen gedoemd was te mislukken, toen er nog meer wachters ten tonele verschenen. Cyan borg daarom haar dolk maar weer op, op een plek waar ze het ding hopelijk niet zouden vinden.
Terug naar boven Go down
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 9:56 pm

Aaricia keek op naar Tobias en knikte. ze nam de spullen over echter voelde de emmer met water behoorlijk zwaar aan voor iemand die niets gewend was."Weet je, ik zat me eens te bedenken... Nu je eruit ziet als een van ons, zou je misschien ook maar een andere naam moeten nemen." Zei hij. Aaricia keek hem aan. "Een andere naam? zoals wat dan?" vroeg ze hem voorzichtig etrwijl ze de emmer water nu in twee handen hield. het was haar niet eens opgevallen dat Tobias haar uitgebreid had bekeken.

Elfje
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 10:41 pm

Arion

Hij was zo opgegaan in de omhelzing, dat hij gelukzalig zijn ogen gesloten had. Een stomme zet, naar het bleek. Immers stonden er wachters tegenover hen toen hij zijn ogen opende. Stik.
'Uhm...Heren, ik kan het uitleggen. Ik heb werkelijk niet al die dingen gedaan waarvan jullie me bes...'
'Bewaar je praatjes maar voor de koning, stuk galgenaas!' snauwde de aanvoerder van de acht hem toe. Hij sloot ijn mond zo snel dat zijn kaken op elkaar klapten. Hij keek vragend naar Cyan. De koning?
Op dat moment werd hij echter vastgegrepen en begon een wachter hem vastberaden in de richting van het koninklijk paleis te duwen. Hij probeerde te zien waar Cyan bleef, maar zijn hoofd werd hardhandig weer naar voren gedraaid door degene die hem vasthield, zodat hij maar moest afwachten of ook Cyan meegevoerd zou worden.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo jan 29, 2012 11:23 pm

-Tobias-

"Dat is aan jou om te verzinnen," antwoordde hij, terwijl hij haar meenam naar het dek. Normaal zou het er een drukte van jewelste zijn, maar vandaag was er niet veel aan de hand. Geen storm, geen overvallen te plegen. Het zou nog wel bevolk zijn, maar rustig genoeg om een keer het ergste vuil te kunnen verwijderen. Perfect schoon zou nooit kunnen, daar was teveel water voor nodig en daarvoor was dat goedje niet voldoende voorradig. Het water in de emmer was dan ook al gebruikt badwater, ook een reden waarom vandaag een goede dag was om te schrobben. Zo vaak kregen ze niet de kans om een bad te nemen en het water kon zo nog nuttig gebruikt worden.
"Het makkelijkst is om iets te nemen wat genoeg op je eigen naam lijkt dat je wel weet dat je ermee aangesproken wordt, maar dusdanig anders dat anderen dus niet doorhebben dat jij het bent," ging hij verder tegen het meisje.

---

-Cyan-

"Ga jij maar gezellig met je vriendje mee," zei een andere wachter, voor hij haar vastpakte en haar dwong mee te lopen. De wachter liep aardig door, zich ervan bewust dat Cyan het tempo maar met moeite bij kon houden. Na een flinke wandeling kwamen ze aan hij het koninklijk paleis, maar in plaats van direct de gevangenis ingestuurd te worden, werden ze het paleis zelf ingeleid. Een van de wachters sprak een lakei aan.
"Kunt u onze Majesteit ervan op de hoogte brengen dat we gearriveerd zijn met zijn pakketje?"
"Natuurlijk," antwoordde lakei.
Ze moesten nog even wachten, voor ze naar binnen geroepen werden. Eenmaal daar werd Cyan ruw op de grond geduwd, zo gedwongen op haar knieën te zitten.
"Je handjes netjes op je rug houden, waar ik ze kan zien, of je zal binnenkort geen handjes meer hebben," siste hij haar toe voor hij een stap naar achteren deed om haar vanuit daar in de gaten te houden.Cyan keek even opzij en zag dat Arions behandeling niet veel anders was. Toch was ze verbaasd, ze wist namelijk zeker dat dit geen normale gang van zaken was, ze besloot daarom maar even af te wachten wat er te gebeuren stond.
"We hebben de perfecte bandiet voor u gevonden heer," zei de wachter die duidelijk de leiding had.
"Had ik je al toestemming gegeven te spreken?" vroeg de koning, zijn toon verhulde niets van zijn gedachten.
"Blaaskaak," mompelde Cyan, gelijk voelde ze de wachter achter haar met een speer in haar rug prikken.
"En ik had je ook geen toestemming gegeven met je wapens te spelen, soldaat," ging de Koning verder. De speer verdween weer. "Net zo min als ik jou toestemming gaf te spreken, jongedame." Cyan wilde antwoorden, maar besloot toch maar even haar mond te houden.
"Goed," sprak de koning weer, "vertel me maar eens waarom jullie denken dat dit tweetal me van dienst kan zijn."
"We hebben de vrouw op heterdaad betrapt toen ze een van uw trouwe burgers wilde beroven van zijn zuur verdiende centen, hij was net op weg naar het belastingkantoor om zijn bijdrage te doen...En haar handlanger, hij probeerde ons te misleiden met zijn gladde praatjes. We geloofden hem zelfs, tot iemand ons op onze fout wees. Maar dat zal niet meer gebeuren, Uwe Majesteit."
"Ahja, jaja...Dat zegt wel iets, ondanks dat ze slechts een vrouw is," ZAK! "gelukkig hebben jullie haar handlanger ook te pakken weten te krijgen. Toch ben ik wel benieuwd wie ze precies zijn."
Cyan wilde de rompslomp die zou volgen voorkomen, dus begon ze maar direct te spreken.
"An is mijn naam."
Ze zag aan de koning dat hij niet vrolijk werd van haar actie, maar zich toch probeerde in te houden.
"An," vroeg hij. "Geen achternaam? En ik merk dat je tot de lagere bevolking hoort, manieren zijn je niet echt geleerd, is het wel."
"Nee," antwoordde Cyan. "Manieren zijn er slecht voor zij die niet weten wat ze anders aanmoeten met hun leven en hun tijd graag verdoen aan zinloze zaken, in plaats van dat ze fatsoenlijke dingen doen." Tot haar tevredenheid zag ze de koning rood aanlopen, een kleine glimlach verscheen om haar lippen. "Maar omdat u het zo lief vraagt, mijn achternaam is Ders. An Ders is de naam dus." Ze liet een korte pauze vallen tussen de twee delen en hoopte dat de koning stom genoeg zou zijn dat hij erin zou trappen. Sterker nog, ze zou verrast zijn als hij het wel door zou hebben.

Laatst aangepast door Emena op zo jan 29, 2012 11:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 30, 2012 7:08 pm

Riven was geheel overdonderd geweest toen enkele gevangenen ineens over het dek rende. Het was een grote opstand en hij kon ze ook geen ongelijk geven. echter zakte de moed hem al in de schoenen, wetend dat hoe dan ook hij de deur niet goed op slot had gedaan want niemand anders kwam bij de gevangene. en dat als de situatie weer rustig werd hij op zijn dak kreeg en.. dan had hij nog mazzel als ze hem alleen van boord af gooide. Hij zag hoe enkele grote bullebakken van collega's de gevangenen in toom probeerde te houden. het was dan nog geluk hebben dat er verschillende blokken waren en dat nu niet alle gevangenen los waren, maar toch. hij kreeg een duw en wankelede even. nog net wist hij te voorkomen dat hij van het schip viel. Toen de boel eindelijk rustig was, al was de manier waarop geheel tegen Riven zijn zin in richtte de kapitein zich, zoals verwacht tot hem. "Jij!" bulderde de man. "jij dwaas! weet je wel niet wat er had kunnen gebeuren!? kostbaar goud en jij laat verdomme die vervloekte deur open!?
Riven slikte, als de kapitein zo kwaad was kon je maar beter zwijgen, hellaas wist iedereen om hem heen dat ook en was er niemand die het voor hem op durfde te nemen. als ze dat al zouden willen. "Ik wil je niet meer zie." gromde de kapitein. "gooi hem overboord! Ik wil zijn gezicht geen secnde langer meer zien!" Riven was verbaasd dat hij er zo gemakkelijk van af kwam en de loop plank werd uitgelegd. hij werd er heen geduwd en kreeg het benouwd bij het zien hoe hoog ze vlogen. bij nader inzien was een marteling wellicht een groter geluk geweest. Hij keek nog een keek om in de hoop dat de kapitein zich zou bedenken waarna iemand een trap op de loopplank gaf waardoor riven zijn evenwicht verloor en naar beneden viel.

Aaricia liep met Tobias mee terwijl ze de emmer droeg. Ze keek op naar Tobias en knikte. Een andere naam? "Ally?" zei ze toen plots. Het was de bijnaam van haar oudere zus, echter zouden de mensen buiten het koningshuis dat natuurlijk niet weten. Ze keek op en zag iemand anders ook schrobben op het dek. Ze keek nog een keer op naar tobias waarna ze ook door haar knieën zakte en maar zwijgend begon met schrobben.ze was natuurlijk veelste zuinig met het water en veelste zacht om het goed schoon te krijgen al deed ze werkelijk haar best.

Elfje
Terug naar boven Go down
Tsukiko

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 30, 2012 7:21 pm

Stan

Hij keek niet om naar de vrouw die hem riep. Hij had haar kleding wel gezien, niet het soort volk waarmee hij van plan was een gezellig gesprek te gaan voeren. Zeker niet met de kans dat er wachters aan het rond rennen waren opzoek naar die andere twee. Hij zag het ronde blok hout al staan wat zijn luchtscooter was. Veel andere zouden denken dat het een vreemd soort hout was dat vastgelegd was, maar hij wist wel anders. Behendig trok hij het touw los en gaf hij het voertuigje een zet. Stan sprong er op en terwijl het de diepte in viel rukte hij aan een van de hendels waardoor met een harde klap de vleugels open schoten. Hij schoot onder de pier door met een grote snelheid en scheerde net boven het wolken dek.
Stan blikte achterom om te zien of de vrouw hem gevolgd had maar de stad was al veel te ver. Hij had meer vaart achter zijn vertrek gezet dan hij verwachte.

Een harde klap, en een plots zwaar gewicht op zijn rug die het lucht scootertje aan de achterkant naar beneden trok. Stan schrok zo hard dat hij zijn concentratie verloor en de wind die onder zijn vleugels drukte viel weg. Hij keek achterom om te zien dat er een jongen op zijn voertuig was gevallen. Ze tolden naar beneden door de wolken terwijl Stan de jongen rechtop de scooter probeerde te zetten. "Waar kom jij in hemelsnaam vandaan!"
Stan was zo bezig met de jongen dat hij niet door had dat een schip onder hem opdoemde.
Terug naar boven Go down
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 30, 2012 7:30 pm

Riven tolde en tolde door de lucht, hij hapte naar adem toen hij geen lucht meer kreeg van de snelheid waarmee hij naar beneden voield toen iets hem opving. hij kreeg een hare klap en voeld ehoe hij overeind gehesen werd. "Waar kom jij in hemelsnaam vandaan!"
hoorde hij een stem ergens in de verte zeggen. niet veel later voelde hij nog een dreun en lag hij stil op de houtenvloer van het schip. een straaltje bloed liep uit zijn mond. hij had een behoorlijke klap gehad, maar hij leefde nog. hij wilde zich overeind drukken maar hij merkte dat het allemaal niet zo lukte. hij opende zijn ogen om de werled om hem heen even te zien draaien waarna hij zijn bewust zijn voor korte tijd verloor.

Elfje
Terug naar boven Go down
Frederica

Rang : Nothing dangerous, yet.
Aantal berichten : 888
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma jan 30, 2012 7:41 pm

Serena

Het was een kalme dag op het piratenschip, ze hadden enkel een paar kleine vrachtschepen beroofd maar dat was het. Serena lag met haar benen op het bureau en wierp wat dartpijltjes op een bord waar een routekaart op was vastgespijkerd. Makkelijke manier om de koers te bepalen vond ze altijd. Opeens begon de vloer te kraken en een aantal voorwerpen schoven naar de rechterkant van de tafel. Hé? Waarom veranderde de richting van het schip zonder dat zij daar toestemming voor had gegeven? Serena kon nog net een kruik met wodka te redden die bijna op de grond viel. Haar laarzen maakten een tikkend geluid op de houten vloer en met een ruk trok ze de deur open van haar hut om het dek te inspecteren. Op dat moment naderde een groot voorwerp het schip en landde met een enorme snelheid een paar meter voor haar neus. Ze voelde een lichte woede opkomen. Nieuwschierig omsingelde haar bemanning de ingeslagen luchtscooter en met een klap zette Serena haar laars op de voorkant van het voertuig. Er waren twee mannen aan boord, de een zat verbaasd rechtop en de ander leek bewusteloos. 'Zo, en mag ik vragen wat de twee heren wilden bereiken door in mijn luchtschip te slaan?' Piraten begonnen hun zwaarden te slijpen en uitdagend likte Serena langs haar lippen. Hmm, ze zagen er niet verkeerd uit.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   

Terug naar boven Go down

Aireolia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: