Mythica

Voor al je mythes en verhalen...:)

PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Aireolia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Alina
Moderator

Rang : Centre of the Umbriverse
Aantal berichten : 2503
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 6:54 pm

Arion

Hij ging in zijn hoofd vlug na wanneer de volgende inspectieronde plaatsvond. Het zou erg genant zijn om betrapt te worden hier. Om niet te spreken van zijn bedorven kans bij An. Hij kwam tot de conclusie dat ze nog 42 minuten hadden. Hm...meer dan genoeg. Zelfs een beroeps - wat An zeker wel was - verdiende een tikje tederheid en romantiek. Hij keek haar grijnzend aan. 'Je weet dat ik je ook wel had laten gaan zonder dit, toch?' vroeg hij, zwaar ademend. Hij voelde hoe zijn hemd en vest uit werden getrokken door haar slanke armen. Hij legde zijn handen om haar borsten.

Dag 1: Naar meeting van Elrond geweest. Was de knapste daar. Ging er in een dronken bui mee akkoord dat ik een stel kleine mannetjes naar Mordor zou volgen om een gouden ring - duidelijk namaak - in een vulkaan te gooien. Enorme kater.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

Rang : Theeverslaafde kwetterelf
Aantal berichten : 2116
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 7:21 pm

-Cyan-

"Oh maar als men zegt dat ik wat moet vergoeden doe ik dat..." fluisterde ze in zijn oor, terwijl ze zijn shirt op de grond gooide. Voorzichtig duwde ze hem richting de hoek waar ze hem wilde hebben. "Niet gelijk te enthousiast worden he?" Cyan duwde zijn handen ietwat omlaag. Normaal vroeg ze daar immers wat meer voor dan een paar schamele stuivers, sterker nog, wat ze nu deed zou al meer waard zijn. Maar ze moest het wel doen, de kans om nog de onschuldige uit te hangen had ze allang verspeeld. Hopelijk was het straks donker genoeg dat hij niet zou kunnen zien waar ze precies heen zou verdwijnen.
Terug naar boven Go down
http://mythica.actieforum.com
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 8:08 pm

Arion

'Hoe kan ik niet enthousiast worden van een vrouw als jij?' Hij glimlachte naar haar, niet eens doorhebbend dat hij verleidelijk klonk, en een stuk mannelijker dan normaal. 'Ik heb nooit zo'n mooi lichaam gezien als het jouwe.' Hij liet zich nietsvermoedend meelokken naar een donkere hoek, waar slechts een metalen pilaar stond die steun bood aan het bovenliggende dek.

Dag 1: Naar meeting van Elrond geweest. Was de knapste daar. Ging er in een dronken bui mee akkoord dat ik een stel kleine mannetjes naar Mordor zou volgen om een gouden ring - duidelijk namaak - in een vulkaan te gooien. Enorme kater.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 8:33 pm

-Cyan-

Oh geweldig, dacht ze, toen ze ook de paal zag staan. In het donker was het ding haar nog niet opgevallen, het touw daarentegen was voor haar een stuk zichtbaarder. Cyan verplaatste zich naar achter hem en duwde hem zachtjes omlaag, terwijl ze rustig zijn rug begon te masseren. Ze waren precies dicht genoeg bij de paal om haar plan een kans van slagen te geven, en er ver genoeg vanaf om het niet gelijk overduidelijk te laten zijn wat ze wilde gaan doen. "Dan heb je denk ik nog niet echt veel gezien..." antwoordde Cyan, al was het met een sensuele toon. In het bordeel waar ze wel eens kwam werkten vrouwen die een stuk knapper waren dan haar. Voor zover zij wist was blank en schijnbaar aristocratisch meer in trek dan de wat donkerdere types.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 8:53 pm

Arion

'Ik ben niet onervaren hoor, dame.' Hij wilde zich naar haar omdraaien om haar aan te kijken. 'Ik heb gewoon een zwak voor donker en mysterieus....en helaas kennelijk ook een beetje voor meisjes die zich niet zo braaf gedragen.' Hij grijnsde zijn witte tanden bloot.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 9:24 pm

-Cyan-

"Oh maar als je bij mij bent is het beter als je ook maar een zwak hebt voor domninante dames. Dames die bijvoorbeeld niet op de vingers gekeken willen worden." Met haar vingertoppen draaide ze zijn hoofd voorzichtig weer naar voren, waarna ze weer verderging met de massage. Ditmaal echter met een van haar handen, de andere stak ze uit om het touw te pakken te krijgen.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 9:31 pm

Arion

'Hmm' Arion kreunde genietend onder de vakkundige masserende handen van An. Hij vroeg zich af wat ze had bedoeld met haar opmerking van eerder. Over dat hij niet te enthousiast moest worden. Betekende dat dat hij alleen dit zou krijgen? Of zat er...heel misschien...meer in? Hij hoopte van wel. Hij herinnerde zich zijn laatste keer en hoe fijn dat had gevoeld. Het was alweer een tijdje terug. Zijn gebrek aan tijd en geld lieten niet veel ruimte voor omgang met vrouwen. 'Al goed, ik laat jou je gang gaan, An.' zei hij met een stem die zwaar was van het verlangen.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 9:43 pm

-Cyan-

Beter, dacht ze, terwijl ze het touw met een stevige knoop om de paal vastbond. Vervolgens richtte ze haar aandacht op zijn rechterarm, er was namelijk een grotere kans dat hij rechtshandig was, dan dat hij linkshandig was. De knoop was vast genoeg om hem even bezig te houden, maar los genoeg om hem dekans te geven weer snel genoeg vrij te komen. Ze gaf hem nog een enkele zoen in de nek en besloot toen dat het genoeg geweest was.
"Ik denk dat ik je zo wel een ruime vergoeding heb gegeven voor die paar munten, is het niet? En sorry, maar ik moet zeker weten dat ik veilig weg kan komen en dat mijn slaapplaats een veilige plaats blijft. Vat het niet te persoonlijk op," ondertussen was Cyan opgestaan en verplaatste ze zich naar de hoop dekens waartussen ook haar kleren ergens moesten liggen. Terwijl ze ook nog haar mantel opraapte, zei ze nog: "Tot een volgende keer, schat, of mag ik nog je naam weten?"
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 9:51 pm

Arion

Hij sidderde van genot toen ze hem in zijn hals kuste en begon net echt goed in de stemming te komen toen Cyan hem uit de droom hielp.
"Ik denk dat ik je zo wel een ruime vergoeding heb gegeven voor die paar munten, is het niet? En sorry, maar ik moet zeker weten dat ik veilig weg kan komen en dat mijn slaapplaats een veilige plaats blijft. Vat het niet te persoonlijk op."
Hij opende zijn ogen wijd en staarde haar aan alsof ze hem in zijn gezicht had geslagen. 'Nee wacht! Alsjeblieft blijf...' Hij voelde een ruk aan zijn pols en keek verbaasd naar zijn rechterarm. Ze had hem vastgebonden. En hij, sukkel dat hij was, had het niet eens doorgehad. Hoeveel fouten kon hij vandaag nog maken zonder volledig debiel te lijken? Hij kon echter niet beledigd en gekwetst zijn. Hij snapte dat ze zich alleen maar in leven probeerde te houden. Dat moest wel. Waarom zou zo'n mooi, lief meisje anders zo'n verdorven leven leiden? Toen ze naar haar kleding liep en zich bukte begon zijn mond droog aan te voelen. Hij wilde haar.
"Tot een volgende keer, schat, of mag ik nog je naam weten?" vroeg ze sensueel aan hem.
'Arion...' antwoordde hij haar zacht. Zijn ogen waren nog hongerig op haar gericht. 'Ik ...ik zal er wel voor zorgen dat je schuilplaats hier veilig blijft. Ik werk hier de volledige donderdagavond tot en met vrijdagochtend, en dezelfde dienst op dinsdag en woensdag.' Hij zweeg nog even voor hij eraan toevoegde. 'Tot ziens, An.'

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 10:02 pm

-Cyan-

Ze sloeg de informatie die hij haar gaf goed op in haar geheugen. Het was handig om te weten, zo hoefde ze minder tijd door te brengen op haar anderen ietwat minder veilig slaapplaatsen. Toen Cyan er zeker van was dat ze al haar spullen had, stapte ze nog eenmaal op hem af. Ze boog zich voorover om hem een laatste, ietwat uitgebreide zoen te geven. Dat heeft hij wel verdiend voor het geven van die informatie, vond ze. Terwijl Cyan weer overeind ging staan, streek ze met haar vingers over zijn wang en kaaklijn.
"Tot ziens, Arion," zei ze, alvorens ze verdween via dezelfde route als ze daar gekomen was. Ze was iets langer gebleven dan gepland, maar gelukkig had Cyan Arion niet echt bezig gezien met zichzelf los te maken. Dus de tijd had ze er wel voor gehad.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 10:16 pm

Arion

"Tot ziens, Arion," zei An, voor ze zich de machinekamer uit haastte. Arion smolt vanbinnen. Daar waar ze hem had gekust gloeiden zijn lippen nog na. Wat een vrouw. Hij wachtte tot ze uit zijn zicht verdwenen was voor hij zich begon los te worstelen. Maar hij was slim genoeg om te weten dat ze slechts beroepsmatig had gehandeld. Toch? Maar waarom kuste ze hem dan? Afwezig trok hij zijn hemd en vest weer aan, waarna hij aan de slag ging met de motor. Vrouwen van lichte zeden kusten hun klanten toch nooit? Niet dat een vrouw als zij iets in hem kon zien, mager, sjofel en gewoontjes, maar toch...Het gevoel was er, en het voelde fijn. Zelfs de illusie van een mogelijke liefde maakte al dat hij zich sterker voelde dan na een volle nacht slapen. Ze zou terugkomen, wist hij. En als hij dan aardig tegen haar was, haar misschien zelfs iets cadeau kon doen... Zo speelde hij in zijn hoofd met allerlei krankzinnige plannen die hij kon uitvoeren om het de mysterieuze An naar de zin te maken.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   zo okt 02, 2011 10:55 pm

-Cyan-

Toen ze weer boven kwam zag ze tot haar verbazing dat het nog niet echt donker was, slechts ietwat schemerend. Cyan vroeg zich af of ze misschien nog een plek zou kunnen vinden waar ze de gestolen goederen kwijt kon, maar ze vreesde dat de meeste helers het al voor gezien zouden houden voor vandaag. Hoewel..[i] Cyan wist dat er ergens in de stad een heler was, die meestal ietwat langer zaken deed op de dag dan de andere. Ze was er alleen al een tijdje niet geweest. Toch wist ze dat ze het heus wel zou kunnen vinden als ze vanaf een centraal punt begon. [i] En welk punt lag er nu centraler dan het plein? Oplettend dat niemand haar zou herkennen, ging ze dus maar op pad.
Terug naar boven Go down
Lisora

Aantal berichten : 2666
Registratiedatum : 07-03-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma okt 03, 2011 10:05 pm

Lunara liet de pegasus zachtjes landen op het plein. ze steeg van de merrie af haar gezicht nog altijd bedekkend. "Kom." fluisterde ze zacht. Cyan had ze niet eens in de gaten gehad toen ze de merrie over het plein loodse opzoek naar iemand die op dit tijdstip nog waren verkocht, één waar ze altijd langs kwam omdat ze wist dat deze te vertrouwen was. veel van de spullen waren wellicht gestolen maar ze zat toch niet in de lucht dus niemand betrapte haar.

(2008 / 19:50, 15-05-2011)
Elfje
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   ma okt 03, 2011 10:25 pm

-Cyan-

Toen ze bij haar doel aankwam zag ze er ineens iemand met een paard te staan. Niet zomaar een paard ook niet... Eigenlijk had Cyan weinig tijd om haar beurt af te wachten, maar ze besloot het toch maar te doen. Ze had de sieraden al zolang in haar bezit, een paar minuutjes extra kon ook geen kwaad. Ze probeerde alvast de ring van haar vinger te krijgen om het te kunnen wegen. Zo kon ze een schatting maken van hoeveel het ding waard zou zijn. Hopelijk is hij nu eens wat minder krenterig dan anders...
Terug naar boven Go down
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di okt 04, 2011 11:44 am

"Ah, daar hebben we onze mysterieuze klant." zei de heler toen Lunara aan kwam. Zondar haar gezicht echt te tonen bleef ze voor de man staan. "Het gebruikelijke" Zei ze kalm. De man lachte zijn witte tanden bloot. "Nog altijd een vrouw van weinig woorden niet? Kan er na al die tijd geen naam van af schone dame?" Lunara pakte haar geld buideltje en hield haar gezicht strak in de plooi. "Hou die praatjes maar voor een ander" De man lachte. "Goed al goed, ik zal de spullen voor je pakken, heb je genoeg?" Lunara rinkelde met het buideltje. "zou ik hier anders staan?" beantwoorde ze zijn vraag. De man grijnsde en keek in zijn goederen naar het voedsel waar Lunara altijd om vroeg. Mearrin zag vanuit haar ooghoeken een vreemdelinge en brieste zacht. Lunara keek op en vanuit haar ooghoeken een andere vrouw staan, zo te zien één van de leversnciers. Ze streelde de hals van de merrie alsof ze wilde zeggen: 'het is al goed'

Elfje
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di okt 04, 2011 12:03 pm

-Cyan-

Cyan hoorde hoe het paard na haar brieste en onderdrukte de neiging om het een onaardig gebaar te geven. Rotbeesten. Ze begon er spijt van te krijgen dat ze had besloten te wachten, geïrriteerd zei ze dan ook: "Kan het wat sneller, of zal ik gelijk maar ergens anders heen gaan?" Ze wist zelf ook wel dat ze niet zoveel te eisen had, maar de meeste helers kenden haar als het goed was als een van de betere leveranciers en zouden er dan ook wel voor zorgen dat ze toch wel 'klant' bij hen bleef. Haar laten wachten was geen goede poging daartoe, en dat wisten ze.
Terug naar boven Go down
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di okt 04, 2011 12:08 pm

De heler keek op en glimlachte vriendelijk terwijl hij de twee zakken met klaargelegd voedsel overhandigde Aan Lunara. "Natuurlijk, Weer een tijd geleden dat ik jou hier zie. Wat heb je ditmaal te bieden?" Vroeg hij terwijl Lunara haar gezicht verborgen hield en de tassen op Mearrin haar rug bond zodat ze die gelijk mee zou kunnen nemen.
Lunara gooide het bundeltje goudstukken met het vaste bedrag naar de heler toe die deze gretig ving en de stukken vluchtig telde waarna zijn aandacht terug naar Cyan ging. Hij had geleerd nooit een klant te willen verliezen en spreidde zijn aandacht dan ook moeiteloos. Hij knikte nog naar Lunara als teken dat deze kon vertrekken waarna zijn ogen over de waren van Cyan gleden.
Lunara keek vanuit haar ooghoeken naar het meisje toen ze bij Mearrin stond klaar om op te steigen.

Elfje
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   di okt 04, 2011 10:20 pm

Arion

Hij had zich uiteindelijk weten te bevrijden, zodat hij gelukkig aan het werk was toen de opzichter op zijn inspectieronde langskwam om de vorderingen te bekijken.
' O'Toole, wat werk je traag vandaag,' merkte hij afkeurend op. Hij keek minachtend op de jongen neer.
'Het spijt me meneer Witts, ik moest een van de vleugelassen eerst aandraaien. Ze zijn moeilijk bereikbaar, weet u.'
Witts had er geen flauw benul van. technische nonsens scheelde hem bijster weinig. Hij was opgeleid voor het geld. 'Ja, ehm, natuurlijk, knul,' zei hij dan ook maar. 'Goed werk. Ga zo door.' Hij vertrok alweer, vastbesloten zijn ronde zo snel mogelijk te voltooien om zich weer in zijn gerieflijke kantoor met de fluwelen kussens en eikenhouten meubelen terug te kunnen trekken.
Arion zuchtte opgelucht, blij dat Witts niet wist dat de vleugelassen zich alleen bij de buitenste motoren bevonden.
Hij werkte gestaag de hele nacht door, zijn hoofd vol gedachten aan An.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   do okt 06, 2011 3:51 pm

-Cyan-

"Niet veel," antwoordde ze. "Ze worden oplettender tegenwoordig." Ondertussen haalde Cyan de ketting van haar hals af en bekeek hem even goed, voor ze het ding afgaf. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand haar probeerde te bedonderen. Zilver, maar van mindere kwaliteit, toch wel zeker een aantal koperstukken waard. In ieder geval meer dan wat in die miezerige beurs had gezeten. Vervolgens probeerde ze de ring van haar vinger te krijgen, het ding bleek alleen wat kleiner dan ze verwacht had. Uiteindelijk werkte het ding mee. Cyan woog het even in haar hand, het was een gouden ring, maar van licht gewicht. Toch maakte de erin verwerkte steen het geheel meer waard. Die ketting kan me gestolen worden, maar als hij hier niet voldoende voor bied...
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo okt 26, 2011 6:10 pm

Arion

'Hé, Ari!' Kiran liep met een brede grijns op hem af. 'Jij ziet er vrolijk uit voor iemand die bekant de hele dag heeft doorgehaald!' Hij sloeg hem op zijn schouder en Arion grimaste even. Kiran snoof. 'Je zou niet zo'n watje zijn als je wat meer vlees op je botten zou kweken,' merkte hij op. 'Kijk nou, je bent een en al botten en pezen, met wat minuscule draadjes spier.'
'Zodra er koteletten aan de bomen hangen zal ik je advies opvolgen,' zei Arion, eveneens grijnzend. Normaal gesproken zou hij knorrig zijn geworden na Kirans opmerking, maar vandaag voelde hij zich opperbest. 'Je bent zelf trouwens ook nogal vrolijk voor iemand die de middagdienst mag lopen.'
Kiran lachte. 'Niet meer, mijn beste!' Arion keek hem verbaasd aan. 'Deze jongen wordt luchtvaarder! Ik heb me aangemeld voor een expeditie in de haven. Ik vertrek over drie dagen en verdien dan het drievoudige van wat ze me betaalden in die ellendige stinkfabriek.'
Arions ogen werden groot als schoteltjes. 'Drie maal?'
'Dat is wat ik zei, nietwaar?' zei Kiran plagerig. 'Nou, kom mee. We gaan het vieren.'
'Maar het is pas ochtend!' protesteerde Arion. 'Ik heb nog niet geslapen en de kroegen en herbergen zijn pas open om...'
'Jongen, doe niet zo flauw!' zeurde Kiran, waarna hij Arion meesleurde. 'Waar ik heen ga kun je slapen in gezelschap. Madame Floretta heeft kamers te huur voor de hele nacht, waar je in gezelschap verblijft van knappe dames en goed voorzien wordt van voedsel en drank.'
'WAT!? Floretta? Je bent niet goed snik! Die kamers zijn onbetaalbaar!' Arion probeerde zich tevergeefs los te wurmen.
'Niet voor mij, vriend! Ik heb een voorschot gekregen op mijn gage en wat ik vandaag ga uitgeven, verdien ik ruimschoots weer terug!'
'Toch blijven die kamers onbetaalbaar! Ik heb gehoord dat er met gouddraad bestikte kussens van zijde liggen, en dat de meubelen van marmer en tropisch hardhout zijn en...'
'Daarom nemen wij de laagste klasse van de kamers, Arion. Floretta is zo lief geweest ook ons armelui te voorzien van kostelijk gezelschap.' Hij draaide zich grijnzend om. Toen verdween de grijns van zijn gezicht. 'Arion, wat is er nu toch met je? Normaal doe je haast een moord voor dit soort uitstapjes en nu...'
'Ik...ik ben gisteravond een meisje tegengekomen, Kiran,' hakkelde Arion. Ze kwamen allebei tot stilstand op de straat.
'Wat? Je bedoelt...in de fabriek?' Kiran keek hem ongelovig aan. 'Je raaskalt, man. Daar waar jij werkt mogen geen vrouwen komen. Tss, je beeldt je dingen in als je zo hard blijft werken.'
'Nee echt, Kiran, ik zweer het! Ze is een ...een meisje dat graag in de warmte van de machinekamers slaapte nze is bloedmooi, met ravenzwart haar en..'
'En een zwervertje, dus,' zei Kiran klinisch. 'Waarschijnlijk heeft ze vlooien en zo.'
'Nee echt niet! Ze was juist heel verzorgd en...'
'Dan is ze een dief.' Daarop had Arion niets te zeggen. Hij keek beteuterd naar de grond. 'Ach, kom op jongen, trek het je niet aan!' Kiran gaf hem een opbeurend schouderklopje. 'We raken allemaal weleens onder de indruk van een mooi snoetje. Maar het is achterlijk om je erdoor mee te laten slepen, Ari. Gevaarlijk ook. Voor je het weet plukken ze je kaal, die wijven.'
'Van een kale kip kun je niet plukken,' merkte Arion droogjes op.
Kiran sleepte hem lachend mee naar Floretta's Huis van Vermaak, pratend over hoe een goed bed, een warme maaltijd en een warm vrouwenlichaam hem wel op zouden beuren. Arion kon echter nog steeds alleen maar denken aan An.
Terug naar boven Go down
Faolan

Rang : Grammatica Weerwolf
Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 23-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   wo okt 26, 2011 7:10 pm

Senerum

Na zijn nogal verbazende en geweldige avontuur bij de luchtheksen, besloot Senerum dat het maar weer eens tijd was om te gaan. Hij groette ze allemaal en gaf aan binnenkort weer langs te komen, als ze dat tenminste geen probleem zouden vinden. Hij spuwde nog een laatste vuurbal in de lucht als show voor de kleintjes voordat hij zich van de wolk liet vallen en draaide in een neerwaartse spiraal. Lager en lager viel hij, door wolken heen die duidelijk niet van hetzelfde materiaal als de stevige wolken van de luchtheksen was. In zijn korte tijd met hen, had hij geleerd onderscheid te maken tussen de solide wolken en degene waar hij wel doorheen kon. Zijn vrije val duurde zeker een minuut voordat hij zijn gouden vleugels spreidde en door de lucht zweefde. Senerum gebruikte de luchtstromen om zo min mogelijk zijn vleugels te hoeven bewegen. Hij vroeg zich af welk avontuur hem nu te wachten stond, nu hij weer richting huis vloog. Hoe hij wist welke kant hij op moest? Tjah eh...noem het drakeninstinct.
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   do okt 27, 2011 10:32 pm

-Cyan-

Voorzichtig sloop ze met haar buidel goed gevuld de slaapkamer uit, om zo te voorkomen dat de huurder ervan wakker zou worden. Niet dat ze het goud niet eerlijk verdiend had, maar het was ondertussen een gewoonte van haar geworden. Sowieso was het nog dusdanig vroeg dat de man waarschijnlijk niet wakker wilde worden, of gelijk weer van alles van haar zou eisen. Nou was het wel omwille van geldnood dat ze toch maar weer hier haar diensten had aangeboden, maar zo wanhopig was ze nu ook weer niet. Zeker nu niet meer. Het was vervelend geweest dat de helertoch niet zoveel had geboden als ze gehoopt had, maar waarschijnlijk wist hij net zo goed als haar dat ze niet al te lang met de sieraden rond kon blijven lopen en wel genoodzaakt was het bod te accepteren. Tja en dan zijn die paar stuivers toch wel weer interessant he, sukkel. Maar ach, ze kon niet zeggen dat ze het zo slecht gehad had vannacht. En nu eens bedenken waarmee ik de komende uren mezelf ga vermaken.
Terug naar boven Go down
Alina
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   do okt 27, 2011 11:51 pm

Arion

Hij volgde Kiran en probeerde zelfverzekerd over te komen toen hij zijn vriend een trap op volgde die langs de achetrkant van het pand omhoog liep naar een houten uitbouw. Dit waren dus de beruchte kamers. Arion slikte. Een stevige, maar knappe dame trad hen tegemoet toen ze eenmaal binnen waren. 'Zo heren, welkom in de wachtruimte. Wat kan ik voor jullie betekenen?' Ze stak haar met goud en edelstenen beringde hand naar hen uit en schudde deze hartelijk, hen ondertussen taxerend opnemend. 'Mijn naam is Madame Casafiora Floretta Delamar, maar noem me maar gewoon Floretta,' zei ze hartelijk. 'Willen de heren een meisje voor een half uur, een uur of een ochtend?'
'Eigenlijk...' zei Kiran gewichtig, zijn pet afnemend zodat zijn rode haren alle kanten op piekten, '...komen we voor een kamer. Tot de avond.' Hij haalde met zijn vrije hand de geldbuidel tevoorschijn die hij bij zich droeg. Arion probeerde niet te staren en hij zag dat Floretta al net zo verbaasd was. 'Oh, maar heren toch! Het spijt mij dat ik u tekort heb gedaan. Welke klasse mag het zijn?'
'Derde klas, Madame,' zei Kiran zuinig. 'Wij hebben dit pand nooit eerder bezocht, en wij willen graag eerst de waren keuren, als u dat schikt.'
Arion schrok bij die woorden en zag dat Floretta even niet meer glimlachte.
Wat doe je nu, oen? De waren keuren? Je staat hier niet op een veemarkt! Hij wist dat vrouwen zulke taal niet waardeerden. Hij besloot tussenbeide te komen.
'Wat mijn vriend hier bedoelt, Madame, is dat wij erg nieuwsgierig zijn naar de dames die hier verpozen. En of er misschien een gewillige jonkvrouwe verkeerd die wel iets ziet in deze armoedig geklede, maar nobele ridders op zoek naar hun Heilige Graal van vandaag,' zei hij vleiend. Hij kon merken dat die ietwat overdreven woorden de bazin erg amuseerden. Ze grinnikte even. 'Kleine charmeur,' mompelde ze. Toen keek ze even naar de deur achter zich. 'Een momentje, heren ridders. Ik zal eens voor jullie kijken wat ik te bieden heb...'
Nog geen vijf minuten later werden ze naar een houten vertrek geleid waar een paar eenvoudige, maar schone bedden stonden. Een bedrek om van de twee kleine bedden een te maken stond nog tegen de muur, schijnbaar in de haast niet opgeruimd. een kamerscherm verdeelde het vertrek in twee helften en een ander scherm verborg een bad met warm geurig water. Arion slikte en vroeg zich af waar hij aan begonnen was. 'Is het nu echt nodig om in dezelfde ruimte allebei met een vrouw bezig te zijn?' siste hij naar Kiran.
'Hoezo? Je bent toch geen watje Arion?' Kiran sloeg hem hartelijk lachend op zijn schouders. 'Zo kunnen we tussendoor nog eens even praten. Vanavond vertrekt mijn schip tenslotte al.'
'Hmm oké dan,' mompelde Arion met tegenzin, waarna hij op een van de twee bedden ging zitten. Hm, lekker zacht. Met een beetje geluk zou hij door het kabaal heen slapen dat Kiran ongetwijfeld zou maken tijdens het vrijen. De opschepper. Hijzelf had meer zin in het bed, het eten, een warm bad en misschien een uitgebreide massage. Hmm, hoewel die nooit zo lekker kon zijn als de aanraking van An's zachte handen op zijn huid...

Een rosse dame betrad het vertrek al, gekleed in een deftige, maar ietwat versleten jurk. 'De heren wensten wat vermaak?' vroeg ze met een glimlach. 'Mijn naam is Rada. Mijn collega komt zometeen... als het goed is en ze het momenteel niet te druk heeft.' Haar ogen gingen van Arion naar Kiran en weer terug. Arion hoopte vurig dat zijn vriend eerst aan de beurt was en de collega niet zou komen opdagen. Hij wilde liever uitrusten. Maar Floretta's Huis had speciale regels. De dame mocht in een groter gezelschap beslissen wie ze het eerst wilde bedienen. Een afgedwongen volgorde betekende een forse meerprijs, net als eventuele speciale wensen. Arion zorgde ervoor zijn buik in te houden en zijn schouders te laten zakken om zo mager en onopvallend mogelijk te worden. Jammer dat Kiran ook niet bepaald een droomprins was.

~L~
Terug naar boven Go down
Emena
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   vr okt 28, 2011 12:05 am

-Cyan-

Cyan wilde net gesluierd en wel het pand verlaten toen ze een welbekende stem hoorde. Een van de belangrijskte redenen waarom ze zichzelf had aangeleerd rond te sluipen als ze hier was. Ze kwam en ging wanneer haar dat uitkwam, al liep niet altijd alles volgens plan.
"Cyan, lieveling, mooi dat ik jou tegenkom. Twee heren vroegen om gezelschap, ik heb Rada al gestuurd, maar kan Selena niet vinden...Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze weer ziek is, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus schatje, wil je me even uit de brand helpen?" hoorde ze Floretta vragen.
Cyan nam niet eens de moeite zich om te draaien voor ze antwoordde. "Sorry, maar..."
"Je weet dat je die klant van vannacht alleen maar aan mij te danken hebt, he liefje? En je kent onze afspraak...Ik neem aan dat je kamer 9 ondertussen wel weet te vinden he?"
Na die woorden verdween de vrouw weer.
Verdomme.
Terug naar boven Go down
Tsukiko

Rang : Bezeten Stuiterballetje
Aantal berichten : 2015
Registratiedatum : 29-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   vr okt 28, 2011 8:01 am

Stan

Stan rolde van schrik uit bed toen er luid op zijn deur werd gebonkt. "Ik heb een klusje voor je schrielkip!" Het schelden was gewoon een vorm van macht vertoon. In niet meer dan een onderbroek opende hij de deur van zijn kajuit. Garth's donkere gestalte torende boven hem uit. "Ik ben gister wat op de lijst vergeten te zetten. Zul je nu nog snel naar de stad kunnen gaan?" Hij had zich de vorige dat goed vermaakt met Imogen, maar het had gebleken dat mensen bestelen met haar in zijn bijzijn niet zo heel goed werkte. Zodra hij een broek en een los hangende bodywarmer had aangetrokken stapte hij de koude ochtendlucht in. Zelf op deze hoogte leek het altijd wat vochtiger in de ochtend. Hij negeerde de frisse wind en pakte zijn lucht scooter. Met een stevige zet duwde hij hem van het dek af, sprong er op en klapte de vleugels uit.
Terug naar boven Go down
http://tsukiko-chan09.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Aireolia   

Terug naar boven Go down

Aireolia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mythica :: RPG's :: Open RPG's :: Aireolia-
Ga naar: